چهل و یکمین گردهمایی معاونان آموزشی واحدها، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، سازمان‌ها و مراکز جهاددانشگاهی سراسر کشور، امروز در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،این گردهمایی طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه،(27و 28 آبان) و با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی کشور، محسن قرنفلی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور، مدیران ستادی این نهاد و معاونان آموزشی واحدها، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، سازمان‌ها و مراکز جهاددانشگاهی سراسر کشور در سنندج برگزار می ‌شود.

در این گردهمایی دو روزه، چهار کمیسیون «جایگاه و شرح وظایف معاونان آموزشی واحدهای جهاددانشگاهی»، «پروژه‌های ملی آموزشی»، «آموزش عالی آزاد» و «کیفیت بخشی آموزش عالی» نیز تشکیل می‌شود.

همچنین قرار است آیین افتتاحیه این گردهمایی با حضور رئیس جهاددانشگاهی کشور، معاون آموزش جهاددانشگاهی کشور، رئیس جهاددانشگاهی واحد کردستان، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان کردستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی در بعدازظهر روز چهارشنبه در سنندج برگزار شود.

آیین اختتامیه این گردهمایی نیز در روز پنج شنبه (28 آبان ماه) با برگزاری برنامه‌هایی از جمله «گفتگو و تبادل نظر پیرامون آموزش‌های بین‌المللی جهاد دانشگاهی»، «گفتگو و تبادل نظر پیرامون آشنایی با فرآیند اجرایی دوره آموزشی قانون مالیات بر ارزش افزوده» و «گفتگو و تبادل نظر پیرامون گزارش دوره کمک پرستاری» برگزار می‌شود.

گفتنی است، هدف از برگزاری این گردهمایی بررسی وضع موجود جهاددانشگاهی در حوزه آموزش کشور و انجام برنامه‌هایی در جهت ارتقای فعالیت‌های آموزش تخصصی در سطح کشور است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.