زنجان؛

فراخوان اولین همایش سراسری لبیک یا حسین در استان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از فراخوان اولین همایش سراسری لبیک یا حسین برای اولین بار همزمان با اربعین حسینی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اوج وفا و عشق و دلدادگی به ساحت مقدس امام حسین (ع) در پایتخت شور و شعور حسینی از همه کسانی که در خلق و شکل گیری این حماسه سهم داشتند تشکرکرد.

صفی یاری با بیان اینکه تحلیل و مطالعه محیطی مراسم عزادرای محرم در تبلیغات اسلامی آغاز شده به تشکیل کارگروه فنی و تخصصی در زمینه ارتقاء بخشی کیفی و کمی هیات مذهبی اشاره و اضافه کرد: تلاش می کنیم در سالهای آتی شاهد ارتقا محافل حسینی در پایتخت شور و شعور حسینی باشیم.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی متولی بخشی از برنامه های حوزه دین با محوریت شبکه هیئتی و شبکه تبلیغی و شبکه قرآنی است از تشکیل کارگروه هایی در این حوزه ها خبر داد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تشکیل کارگروه تخصص باز ساماندهی هیئت های مذهبی، کارگروه شبکه تبلیغی و شناسایی و استفاده از ظرفیتهای تبلیغ ، کارگروه قرآن و عترت و کارگروه تخصصی سبک زندگی اسلامی با محوریت سبک زندگی حسینی را از جمله برنامه ها و اولویت های اداره تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.

این مقام مسئول از تشکیل شورای هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با نگاه ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی خبر داد و افزود: این شورا با ورود در عرصه انسجام و هم افزایی با ظرفیت های برون سازمانی و تعامل با دستگاه های مرتبط از طریق تفاهم نامه ایجاد می شود.

حجت الاسلام صفی یاری از فراخوان اولین همایش سراسری لبیک یا حسین برای اولین بار در استان زنجان همزمان با اربعین حسینی خبر داد و گفت: پوستر و فراخوان این همایش در موضوعات و رشته هایی با موضوع مرتبط در حال آماده سازی است که آثار از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال می شود.

این مقام مسوول اضافه کرد:تبلیغات اسلامی استان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقداماتی انجام می دهد که در این زمینه ورود در بخش کتابخوانی در حوزه دین، سلسله مسابقات کتابخوانی ویژه خانواده ها با موضوع عفاف و حجاب برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

برچسب ها: فراخوان ، همایش ، لبیک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.