یک عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است: بسیاری از نامزدهای مجلس، تبلیغات انتخاباتی خود را از تیر ماه کلید زده‌اند.

عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه با اشاره به تاخیر دولت در ارائه لایحه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی به مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برخی از نامزدهای دور جدید مجلس،‌ تبلیغات انتخاباتی خود را از تیر ماه کلید زده‌اند.

وی افزود: تمام طرح‌ها و لوایحی که باید در مورد انتخابات آتی مجلس مدنظر قرار می‌گرفت، کمی با تاخیر به مجلس ارائه شده است. 

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی برخی از نامزدها از تیر ماه به طور علنی آغاز شده است، متذکر شد: میهمانی شبانه بسیاری از نامزدهای مجلس آینده در بسیاری از شهرها در حال برگزاری است.

فتاحی با بیان اینکه دفاتر برخی نامزدهای انتخاباتی برای رسیدن به مجلس در برخی شهرها گشایش یافته است، تاکید کرد: بعنوان مثال برخی از نامزدها در استان آذربایجان شرقی بطور آشکار و خانه به خانه تبلیغات انتخاباتی دارند که البته بسیاری از آنها به راحتی نمی‌توانند فعالیت کنند و برخی از نامزدهایی که پوشش امنیتی برایشان فراهم شده دست به تبلیغ می‌زنند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: همچنین ستاد‌های برخی از کاندیدا از پانزدهم ماه گذشته به طور شبانه فعال شده‌ است.

فتاحی با بیان اینکه "لایحه شفاف‌سازی هزینه انتخاباتی" به راحتی عملیاتی نخواهد شد، تصریح کرد: تا زمانی که انتخابات حزبی در کشور برگزار نشود، نمی‌توان به عملیاتی کردن لایحه مذکور دلخوش بود چرا که مسئولین هر اقدامی کنند، شفاف‌سازی در هزینه‌های انتخاباتی صورت نخواهد گرفت.


انتهای پیام/ 


برای دریافت پیامک‎ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

برچسب ها: مجلس ، فتاحی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار