تیم فوتبال نفت تهران در تاریخ رقابت‌های لیگ عملکرد ضعیفی مقابل سپاهان اصفهان داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت تهران در حالی روز جمعه در اصفهان از هفته 12 لیگ برتر به مصاف سپاهان می‌رود که شاگردان علیرضا منصوریان امروز و پیش از عزیمت به این شهر آخرین تمرین خود را در ورزشگاه اختصاصی نفت انجام داده و ساعت 16 به اصفهان پرواز می‌کنند.

نفتی‌ها پس از رسیدن به اصفهان در هتل کوثر اقامت می‌کنند.

منصوریان دقیقه 90 به نشست خبری می‌رسد با توجه به ساعت پرواز نفت به اصفهان  و این که نشست خبری علیرضا منصوریان ساعت 17:30 در محل باشگاه سپاهان برگزار می‌شود، سرمربی نفتی‌ها در دقیقه 90 در این نشست خبری شرکت می‌کند.

تمرین نیمه کاره ملی پوشان امید نفت محمد دانشگر، ارسلان  مطهری و رضا علیاری بازیکنان ملی پوش امید تیم نفت در تمرین روز گذشته زرد پوشان پایتخت به دلیل خستگی تنها تا میانه‌های تمرین سایر نفتی‌ها را همراه کردند و پس از آن با حضور در استخر و سونا به ریکاوری پرداختند.

امیری و بیرانوند نیامده به اصفهان می‌روند

هرچند تیم ملی بزرگسالان ایران صبح امروز به کشور وارد شد اما وحید امیری و علیرضا بیرانوند بازیکنان ملی پوش نفت با استراحتی چند ساعته بلافاصله به اصفهان پرواز کرده و در صورت تشخیص منصوریان در دربی زردهای ایران به میدان می‌روند.

سید جلال تنها غایب نفت

نفت برای دیدار مقابل سپاهان بازیکن محرومی ندارد اما سید جلال حسینی به دلیل ریکاوری پس از مصدومیت و شرکت نکردن در تمرینات گروهی نمی‌تواند مقابل تیم سابق خود به میدان رود.

گفتنی است حسینی سابقه سه قهرمانی با پیراهن سپاهان در لیگ برتر را دارد.

ایمان مبعلی، علیرضا عزتی، کارلوس مانتوس و عباس بوعذار پس از چند هفته آسیب دیدگی برای نفت بازی خواهند کرد.

آمار ضعیف زردهای تهران مقابل طلایی پوشان اصفهان در 10 دیدار گذشته نفت و سپاهان در لیگ برتر زرد پوشان پایتخت عملکرد ضعیفی داشته و تنها 2 بار موفق به شکست حریف اصفهانی شده‌اند.

طلایی پوشان دیار نصف جهان نیز 5 برد را به دست آورد و 2 بار برابر حریف تهرانی خود متوقف شده‌اند.

سپاهان در این 10 دیدار 14 بار دروازه نفت را باز کرده و در مقابل نفتی‌ها نیز 11 بار موفق به گشودن دروازه حریف شده‌اند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار