سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوانی نیست که مرد پرتغالی برایمان مهم باشد اما انسانیت وی فراتر از این نام است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ این سرمربی را خارجی نمیدانیم چرا که در چند سال اخیر با روح ایرانی عجین شده است و ما کی روش را یک ایرانی می دانیم .

روز ها و هفته ها و ماه ها از حضور کی روش در ایران می گذرد و ما روز های تلخ و شیرینی را با این پیرمرد پرتغالی گذراندیم و راضی هستیم از رفتارش از تعصبش و از صلابتش در عرصه های جهانی اما در همین خانواده هم گاهی ناراضی ودیم ار رفتارش غرورش و ...

میزان و ترازو کفه ی مهربانیش را برایم سنگین تر نشان می دهد چرا که ایرانی هستیم..

امروز اگر دوباره بحث رفتن کی روش است می گوئیم هر جا باشد سلامت باشد. ایران همیشه زنده است و تیم ملی هزاران خواهان دارد و کی روش هم  

اما ما کی روش را چه بماند چه نماند سمتش سرمربی ایران باشد یا هر ملیتی دیگر، قدردان هستیم و آنهایی که این روزها به نام ما و به کام خودشان بر کی روش تاختند و امیال شخصی شان در اظهاراتشان موج میزد را نمی بخشیم و این بار اگر شایعه بیماری کی روش صحت نداشته باشد که امیدواریم، هوا بسی ناجوانمردانه در فوتبال سرد است.
 
وقتی یاد مشت های گره کرده ی کی روش افتادیم که به سمت کره ای ها نشانه بود از ته دل کیف کردیم و لذت بردیم و آنهایی که جای خود را با کی روش تنگ میدیدند، در تنگنا گذاشتند مرد پرتغالی را و حالا آرزو داریم امروز که کی روش دوباره به ایران آمد و قرار است یکبار دیگر قدم هایش را با قدم های کفاشیان هماهنگ کند چه بشود و چه نشود، چه بماند و چه نماند با صدای بلند بگوییم "کارلوس عزیز سلامت باشی از گزند حسودان، سلامت باشی از گزند بیماری، سلامت باشی از شایعات، سلامت باشی از شر آنهایی که شناسنامه شان ایرانی و دلشان خارجی است، سلامت باشی که مهر پاسپورتت ایرانی نیست اما روی لبانت مهر ایران نقش بسته است. 
پول گرفتی نوش جان خودت و خانواده ات، جایش برایمان اشک ریختی و عرق ریختی و عرق امثال مسی را هم در آوردی ، پول گرفتی اما کره ای ها را بارها نقره داغ کردی ! پول گرفتی و راه آمدی و صلابت به خرج دادی   سلامت باشی هر جا که باشی ایران وطن دوم توست و ما همیشه دوستت داریم.
 
ای کاش دروازه های مسکو با تو در مقابل ایران تعظیم میکرد و ما هنوز امیدواریم که بمانی و بیماری فقط شایعه باشد، فقط حسادت باشد و سنگ اندازی.
 
ایران را تو بهتر می شناسی، این بعضی ها همه ی ایران نیستد که همه ی ایران پر از قدردانی است و مهربانی و صلابت و سره را از ناسره تشخیص دادن در ایران اسان است، چون معدودند آنهایی که در لباس گرگ وظیفه شان سنگ اندازی است و سدی هستند برای پیشرفت ایران ...
کی روش عزیز اگر رفتی ایران را همانطور که دیدی و چنان که شناختی تعریف کن...

ایران بزرگ تر از هر نامی است و توانش بسیار بالاتر از این که شما دیدید و این اعتراف را بارها خودت با زبان خودت اقرار کردی. ما ایرانی ها اینجور وقتها می گوییم هر چه صلاح است همان می شود ...

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
کی روش دوست داشتنی بمان و با صلابت و دانش خود جلوی باندبازها را بگیر و حرکت رو به جلوی تیم ملی را ادامه بده . اکثریت مردم تو را دوست دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۴
به امید پیروزی های بیشتر تیم ملی با کی روش با مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۴
بابا اشکمون رو درآوردی
یه جوری میگی که انگار واقعا کی روش داره میره ):
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۴
خیلی قشنگ گفتی حرف دل بیشتر ایرانی هارو زدی
آخرین اخبار