در ادامه مسابقات لیگ برتر روز جمعه دیدارتیم سرخپوشان فولاد ، مقابل آبی های تهرانی تکرار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فولاد خوزستان در ادامه دیدارهای لیگ برتر در حالی به مصاف استقلال تهران در ورزشگاه  غدیر  می رود که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه  آزادی  با نتیجه سه بر یک شکست خورد و چون  از صعود باز ماند ،این بار به دلیل تکرار دیدار زودهنگام سرخپوشان با استقلال در خانه فقط به فکر انتقام است.

هواداران فولاد  خاطرات بسیار خوبی را با پنج بار پیروزی فولاد در تقابل با استقلال تهران با هدایت مربیان مختلفی که عبارتند از :دراگان اسکوچیچ ،حسین فرکی ، ملادن فرانچیچ ومجید جلالی در دو مرتبه در مقابل آبی ها تجربه کرده اند.

اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان آخرین بار مقابل استقلال تهران ،با درخشش احمد عبدالله زاده  و سروش رفیعی در سال گذشته موفق شد برای چهارمین سال متوالی ودر مجموع با سرمربیگری خود در دو تیم فولاد وملوان در لیگ برتر ،آبی های تهرانی را در ورزشگاه آزادی شکست دهدوهمچنین اسکوچیچ امیدوار است در مصاف با استقلال ،درادامه  دیدار  حیاتی و مهم  روز جمعه لیگ برتر  بتواند با گرفتن امتیاز ممکن یا پیروزی ،تیم فوتبال فولاد را از بحران خارج کند.
 
تیم فوتبال فولاد خوزستان با گذشت یازدهه هفته در لیگ پانزدهم کشورمان با بدست آوردن شش امتیاز ،قعر نشین جدول رده بندی این رقابتها می باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار