یک منبع آگاه اعلام کرد هیچ یک از ورزشکاران روسیه اجازه حضور در رقابت های دو و میدانی داخل سالن جهان در سال 2016 را ندارند.

محرومیت ورزشکاران روس از حضور در رقابت های  دو میدانی داخل سالن جهانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشکاران روس اجازه نخواهند داشت در رقابت های دو و میدانی داخل سالن جهان در سال 2016  که در امریکا برگزار خواهد شد،  شرکت کنند، زیرا فدراسیون جهانی دو و میدانی(یاف) در پی گزارش آژانس جهانی ضد دوپینگ، مسکو را به اتهام دوپینگ دولتی و سازمان یافته ورزشکارانش تعلیق کرده است.

 یک منبع آگاه مدعی شد، این محرومیت تا زمانی که تیم بازرسی یاف تحقیقات خود را تکمیل نکرده و  تایید نکند که فدراسون دو و میدانی روسیه خواسته های  یاف  را برآورده کرده است، لغو نخواهد شد.

این منبع آگاه افزود تا وقتی این محرومیت پابرجا باشد ورزشکاران روس نمی توانند در هیچ رویداد بین المللی شرکت کنند.

رقابت های دو و میدانی داخل سالن جهان طی روزهای 17 تا 20  ماه مارس برگزار خواهد شد، یعنی 10 روز زودتر از این که تیم بازرسی اولین گزارش خود را به نشست روز 27 مارس یاف در ولز اراه کند.

روسیه یکی از بزرگان رقابت های دو و میدانی داخل سالن جهان است این کشور  در دوره قبل سال 2014 در لهستان پس از امریکا دوم شد.
مسولان برگزار کنندهه این رقابت ها حاضر نشدند در خصوص غیبت روسیه توضیح دهند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار