رئیس انجمن سپک تاکرا گفت:‌هدف اصلی ما از شرکت در جام جهانی تایلند میدان دادن به جوانان برای کسب تجربه بیشتر است.

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از آماده سازی ملی پوشان سپک تاکرا برای حضور در مسابقات جهانی تایلند خبر داد و در این خصوص گفت:جام جهانی تایلند اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می شود که انجمن برای آمادگی ملی پوشان اردوهایی طی چهار مرحله برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: اولین اردوی ملی پوشان در کرمانشاه است که از 27 آبان ماه آ؛از و تا 3 آذر ماه ادامه دارد، این اردوها برای انتخابی تیم ملی برای مسابقات تایلند است.

آزاد گفت: جام جهانی تایلند در 4 رشته سپک تاکرا برگزار می شود که ما با 25 ورزشکار در تمام رشته در این مسابقات شرکت می کنیم اما تیم خانم ها فقط در بخش‌های دبل و رگو در این مسابقات حضور دارند.

رئیس انجمن تاکرا افزود: حدود 28 تیم در جام جهانی تایلند شرکت می کند، و تیم ایران در رشته ما رگو، هوپ تاکرا، تیم ایونت ودبل در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی گفت: تصمیم داریم تا تیم ایران در بخش ایونت با بازیکنان زیر 18 در مسابقات جهانی تایلند شرکت کند که بر دو باخت در این رقابت چندان  هم نیست و هدف آشنایی این رده از بازیکنان با مسابقات جهانی و کسب تجربه است.

آزاد گفت: اولین اردوی ملی پوشان با حضور 17 بازیکن است و اردوی بعدی برای انتخابی تیم ملی با 15بازیکن برگزار می شود تا در نهایت بهترین‌ها را برای جام جهانی تایلند اعزام کنیم.

وی از برگزاری مسابقات زیر 18 خبر داد و گفت: بهمن نیز مسابقات زیر 18 سپک تاکرا با هدف استعدادیابی صورت می کنیم تا در مسابقات آسیایی شرکت کند.

آزاد افزود: جوان گرایی هدف اصلی ما در انتخابی تیم ملی  است که امیدواریم در اولین حرکت جدی برای این هدف موفق باشیم و در مسابقات آینده علاوه بر باتجربه ها جوانان را به تیم ملی اضافه کنیم تا پشتوانه ای محکم برای  سپک تاکرا رقم بزنیم چرا که جوانان مستعد آینده تیم ملی را می سازند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار