در حالیکه وزارت ورزش و جوانان طی بیانیه ای اعلام کرده که فدراسیون جودو حق عزل میراسماعیلی راندارد، فدراسیون جودو امروز وی را از سمت نایب رئیسی برکنار کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اختلاف رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو باردیگر از زیر خاکستر خارج شد و این بار رستگار در برنامه زنده تلویزیونی ، از فرصت استفاده و اعلام کرد که میراسماعیلی را برکنار می کند، نکته جالب در ادعای جدید رئیس فدراسیون جودو این است که این بار پای وزارت ورزش و جوانان را هم وسط کشید هرچند وزارتی ها با انتشار بیانیه ای سخنان رستگار را تکذیب کردند. اما در ادامه این ماجرا رستگار به وعده خود عمل کرد و میراسماعیلی را امروز از سمت خود برکنار کرد.

رستگار: میراسماعیلی را برکنار می کنیم ( 28 آبان )

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد علی رستگار رییس فدراسیون جودو و کوراش با حضور در برنامه زنده شبکه ۳ سیما گفت: من با اعضای هیت رئیسه صحبت کردم و تصمیم گرفتیم که با ارش میراسماعیلی قطع همکاری کنیم .

طی نامه ای که به وزیر ورزش داده ایم این درخواست هئیت رئیسه را به وزارت اعلام کرده ایم که جواب این نامه هم از وزارت ورزش امده است.        

بیانیه وزارت ورزش و جوانان در مورد وقایع اخیر جودو  ( 29 آبان )

فدراسیون حق عزل میر اسماعیلی را ندارد

 
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون جودو در مورد دخالت وزارت ورزش و جوانان در برکناری میر اسماعیلی توضیحاتی ارائه کرد.
 
در بیانیه مرکز روابط عمومی وزارت ورزش آمده است :
 
"  صحبتهای اخیر رئیس محترم فدراسیون جودو در سیما مبنی بر دخالت وزارت ورزش و جوانان در برکناری آقای آرش  میر اسماعیلی صحیح نیست و اصولا فدراسیون حق عزل وی را از سمت نائب رئیسی  مگر با رای مجمع ندارد مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تاکید بر حفظ کرامت قهرمانان ملی ایران این رویه را به تمامی فدراسیونها  توصیه می کند "

 میراسماعیلی برکنار شد

هدایت پور سرپرست نایب رئیسی فدراسیون جودو ( 29 آبان )


رستگار رئیس فدراسیون طی حکمی عليرضا هدايت پور را به عنوان سرپرست نائب رئيسی این فدراسیون منصوب کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار