علی افضل سرمربی مس سونگون گفت: برای کسب عنوان قهرمانی به این تیم آماده و تیم را بسته ام.

 علی افضل در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازی خوب و فیزیکی با تیم حفاری داشتیم، حفاری یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که در دور رفت رقابت ها یکی از سخت ترین رقابت ها برای مس سونگون رقم زد اما ما به هر دری زدیم تا بتوانیم این سه امتیاز را از یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بگیریم.

وی ادامه داد: بازی های نیم فصل دوم دشوار و فشرده است، هر چه به انتهای لیگ نزدیک میی شویم و این راه سخت تر می شود. حال تیم های گیتی پسند ، حفاری ، تاسیسات و مس مدعیان لیگ برتر هستند و پای قهرمانی ایستاده اند ولی در این جنگ تنگاتنگ هر تیمی که بتواند نتایج را بگیرد موفق تر است و هر تیم که به هر دلیلی چه تیمی و داوری و… شکست بخورد به مشکل بر می خورد و راه را برای رقیبان باز می کند.

افضل در پاسخ به این سوال که باخت تاسیسات دریایی به نفع شما بوده یا خیر؟ گفت: باخت های تاسیسات و نتایج چند هفته گذشته اش برای ما خوب بوده است و باعث شده که حتی با وجود بازی بد هفته پیش ما با دبیری با صدر جدول یک امتیاز فاصله داشته باشیم، چنین نتایجی از بزرگترین رقیبمان ما را امیدوار می کند که تا با به دست آوردن نتایج هرچه زودتر پله اول جدول را تصاحب کنیم.
 
سرمربی تیم مس سونگون گفت: خداروشکر مثل چند سال اخیر بحث تبانی و مذاکره بعضی تیم ها با داوران و بازیکنان تیم حریف پیش نیامده است و تا الان می بینیم که به جز تعدادی از شایعه ها، فوتسال پاکی راصرف کردیم ولی داوران در این هفته ها باید دقت بیشترب به خرج دهند و اما کمیته داوران باید داور هایی را گزینش کنند که بحثی در مورد اینکه نتایج بازی ها را تغییر داده اند پیش نیاید. چون تا کنون عمدا یا سهوا این اتفاق افتاده است.
 
افضل ادامه داد: پنج تیم در کورس قهرمانی اند و مسئولان باید داورانی را انتخاب کنند که تیم ها بتوانند با حق قهرمانی را بدست آورند. مثلا در بازی هفته قبل ما در مقابل دبیری واقعا داور چند اشتباه انجام داد که نتیجه بازی را عوض کرد و امتیاز ارزشمندی را از ما گرفت.

علی افضل گفت: جدای از هر مسئله مالی و مدیریتی عقد قرار داد من با تیم ها فقط برای رساندن این تیم به قهرمانی و صدر جدول است، برای تیم مس هم از ابتدا قهرمانی را متصور شدم و اکنون با توجه به نتیجه های تاسیسات در هفته های اخیر  ما از این خوش شانسی نهایت استفاده را می کنیم تا در هفته های آینده صدر نشین جدول بشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار