نیمه نخست دیدار تیم‌های هندبال قطر و ایران با برتری 16 بر 8 میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های هندبال قطر و ایران از مرحله نخست انتخابی هندبال انتخابی المپیک ساعت 19:30 به وقت تهران با قضاوت داورانی از جمهوری چک در سالن  الدحیل دوحه قطر آغاز شد.  

ترکیب ایران:
سعید حیدری‌راد، سعیدبرخورداری، محسن باباصفری، میلاد مسایلی، شاهو نصرتی، مهرداد صمصامی، سجاداستکی ، پویا نوروزی، مهدی موسوی، افشین صادقی، دنیل کومایش علیرضاموسوی، سلامان بربط  و حیدری
سرمربی: عرفان اسماعیلاجیج
 
تیم ایران بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در عین شگفتی 3 بر صفر با گل‎های میلاد مسائلی، سجاد استکی (پنالتی) و افشین صادقی از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه میزبان خود را پیدا کردند. بازیکنان چند ملیتی قطر بارها دروازه ایران را گشودند و شاگردان عرفان در حمله توپ‌های متعددی را از دست دادند. در حالی که قطر 5 بر 3 از ایران پیش افتاد، سجاد با دو گل بازی را در امتیاز 5 بازی را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم قطر با بازی خوب یوسف و مارکو بازی را به دست گرفت و با زدن گل‌های پی در پی از ایران فاصله گرفت. ایران دقایق زیادی در این نیمه گل نزد تا سجاد با یک پنالتی طلسم را بشکند. میلاد مسائلی و شاهو نصرتی هم در این نیمه برا یایران گلزنی کردند اما در پایان نیمه نخست قطر با برتری 16 بر 8 برنده به رختکن رفت.  

بازی شتاب‌زده، ترس از نام حریف و نداشتن برنامه برای مهار حملات پردامنه حریف به خوبی در عملکرد بازیکنان ایران نمایان بود. درخشش سعید برخورداری هم برای ایران چاره‌ساز نبود تا قطری‌ها 2 برابر ما در نیمه نخست گلزنی کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: هندبال ، قطر ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار