سرپرست معاونت عمرانی استاندار و مشاور استاندار با خانواده شهید عبدالله نژاد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ علی اسلامنور در این دیدار که مشاورین استاندار در امورعمرانی و امورایثارگران و جمعی از فرماندهان سپاه شهدای استان نیز حضور داشتند گفت: درشرایطی که اوضاع کشورهای منطقه آشفته و درگیر تروریسم و درگیری های خونین هستند، امنیت و ثبات کشورمان مرهون ایثارو تلاش سردار رشید اسلام و خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه باید شکرگذار این امنیت و آسایش باشیم افزود: صبر و بردباری وعزت خانواده های شهدا درمراحل مختلف این انقلاب مثال زدنی است و با حضور در صحنه های حساس پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فائزی مشاور استانداردر امور عمرانی نیز در این دیدار گفت:همسران شهیدان همچون حضرت زینب (س) در اعتلای اسلام و انقلاب سهم بسزایی دارند و تداوم و پایداری این نظام نیزدر سایه ایثار و از خود گذشتگی جوانان غیور میهن اسلامی است.

علی پیام مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز در ادامه این دیدار با اشاره به فضائل اخلاقی سردار شهید محمد عبدالله نژاد گفت: شهید سرافراز اسلام محمد عبدالله نژاد در میان دوستان و همرزمانش همواره به داشتن ایمان قوی، حسن اخلاق و رفتار نیکو الگو بود و در عرصه مدیریت جنگ نیزبسیار توانمند و شجاع بود.

سردار رشید اسلام شهید محمد عبدالله نژاد پس از سال ها حضور در میادین جبهه و دفاع مقدس در ارتفاعات قندیل به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.