10 دوربين امنيتی در بخش نارنجستان سوادکوه شمالی نصب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بخشدار نارنجستان سوادکوه شمالی گفت:به منظور افزايش امنيت در بخش نارنجستان، اين بخشداری با مشخص نمودن گلوگاه ها و مناطق حساس بخش اقدام به جانمايي و نصب دوربين هاي مداربسته نموده است.

ملکی از نصب دوربين هاي نظارتي و امنيتي درهمه روستاهاي نارنجستان خبر داد وافزود:برنامه ما نصب دوربين های مداربسته در کليه روستاهاي بخش است تا با استفاده از آن امنيت روستاها راچند برابر کرده و نارنجستان را به مکاني ناامن برای دزد ها تبديل نماييم.

مجتبي پايمرد دهيار روستاي ايوک با اشاره به افتتاح دوربين هاي امنيتی در اين روستا گفت:با رايزني هاي انجام شده با بخشداري و فرمانداری و اخذ مجوز هاي لازم شوراي اسلامي و دهياري روستای ايوک اقدام به نصب دوربين های مداربسته کرد.

حميد زارع عضو شوراي اسلامي روستاي ايوک با اشاره به افزايش امنيت مدم ايوک افزود:براي افزايش امنيت روستا و مردم ايوک تصميم گرفتيم در سطح روستا و روي همه ورودي ها و خروجي هاي آن دوربين مداربسته نصب کنيم.

وی از پوشش کليه مسيرهای مهم ايوک توسط دوربين هاي نصب شده خبرداد و افزود:از اين به بعد هر کسي که به روستا وارد شده و يا از آن خارج مي شود توسط اين دوربين ها شناسايي و تصوير آن ها ضبط می شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: نصب ، دوربین ، امنیتی ، شمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.