تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل با برد قاطع ۶۳ بر ۳۶ برابر تیم شهرداری تبریز ، دور دوم رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با اقتدار شروع کرد.

بردتیم بسکتبال باویلچرشهرداری آمل برابرتیم تبریزبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دو تیم شهرداری آمل و شهرداری تبریز در چارچوب دور دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر پنجشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند و تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل در این بازی توانست با نتیجه ۶۳ بر ۳۶ تیم شهرداری تبریز را شکست دهد.

در کوارتر نخست این دیدار بسکتبالیست‌های ویلچری آمل از همان ابتدا بازی قدرت خود را به رخ حریف کشاندند و با دفاع‌های منسجم توانستند با نتیجه ۱۶ بر ۸ شهرداری چی های تبریز را شکست دهند.

در کوارتر دوم این بازی بازیکنان تیم شهرداری تبریز به خودشان آمدند و نسبت به کوارتر اول بازی بهتری ارائه دادند اما شاگردان مسعود فلاح در تیم شهرداری آمل بهتر ظاهر شدند و در خاتمه توانستند ۲۰ بر ۱۴ حریف خود را شکست دهند.

در کوارتر سوم این دیدار هم بازیکنان تیم شهرداری آمل بازی یک‌طرفه‌ای را به نمایش گذاشتند توانستند با امتیاز ۱۵ بر ۶ این کوارتر را به سود خود به پایان برسانند و درنهایت در کوارتر چهارم پرتاپ های سه امتیازی و کارتمی بازیکنان شهرداری آمل سبب شد تا بسکتبالیست‌های ویلچری آمل با نتیجه ۱۲ بر ۸ بر حریف خود غلبه کنند.

تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل عصر امروز از ساعت ۱۹ به مصاف تیم قدرتمند پیام مخابرات اصفهان خواهد رفت.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: برد ، تیم ، آمل ، شهرداری ، بسکبالیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.