یک کلاهبردار 26 ساله با 25 فقره کلاهبرداری در گرگان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت:این کلاهبردار با هویت علی شاهینی اقدام به جعل و جابجایی املاک در شهرهای شمال کشور می‌کرد.

 سرهنگ محمدرضا اکبری افزود: این کلاهبردار حرفه ای با طرح ادعا مبنی بر تسهیل کار مخاطبان در دریافت تسهیلات بانکی وجوه نقد را از مردم دریافت می کرد و از سوی دیگر در بازار با چک های مسروقه و هویت جعلی اقدام به خریدهای مختلف می کرد.

وی گفت:تاکنون اسناد بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری جمع آوری و در پرونده متهم ثبت و در این خصوص شکایت 7 نفر نیز واصل شده است.

اکبری افزود:تاکنون همکاری دو نفر دیگربا این کلاهبردار محرز شده است که کار شناسایی آنان نیز به اتمام رسیده و به زودی آنان نیز دستگیر خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت:با توجه به سابقه کیفری این متهم و محرز شدن کلاهبرداری خود در استان های گلستان و مازندران احتمال وجود کلاهبرداری در دیگر استان های کشورنیز می باشد.

سرهنگ اکبری افزود: با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان و بر اساس حکم قضایی به رسانه ها اجازه داده شده تا چهره متهم را بدون مخدوش بودن منتشر تا اگر افراد دیگری در دام نقشه‌های این فرد افتاده اند، برای طرح شکایت به اداره پلیس آگاهی واقع در بلوار الغدیر گرگان مراجعه کنند.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.