با ما همراه باشید تا برترین گوشی های هوشمند موجود در بازار که در "بهترین قطع و اندازه" می باشند و در جیب شما براحتی جای خواهند گرفت را به شما معرفی می کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امسال سال بسیار خوبی برای گوشی های هوشمند بود. قابلیت ها و فناوری های زیادی به گوشی ها اضافه شد و طراحی گوشی ها بهتر از همیشه گردید و با عرضه اندروید لالی پاپ و اخیرا مارشملو بسیاری از گوشی ها از لحاظ نرم افزاری غنی شدند.

برترین گوشی هایی که به راحتی در جیب شما جای می گیرند!

مطلبی که امسال حائز اهمیت بود این است که عمده ای از کمپانی های تولیدکننده گوشی های هوشمند اثبات کردند که برای داشتن یک گوشی مناسب و یک تجربه کاربری عالی، لزوما احتیاج به هزینه خیلی زیاد و تهیه گوشی های با صفحه نمایش خیلی بزرگ نیست. در ادامه لیستی از "برترین” گوشی های هوشمند موجود که در "بهترین قطع و اندازه" می باشند و در جیب شما براحتی جای خواهند گرفت را به شما معرفی می کنیم.

Sony Xperia Z5 Compact


برترین گوشی هایی که به راحتی در جیب شما جای می گیرند!

دوربین ۲۳ مگاپیکسلی Sony Xperia Z5 Compact بهترین دوربین بر روی گوشی های هوشمند کمپانی سونی می باشد. این گوشی ۴٫۶ اینچی پرچم دار سونی که از کوچکترین و قدرتمند ترین گوشی های موجود می باشد، دارای سنسور اثرانگشت بسیار دقیقی می باشد که در دکمه پاور بخوبی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به ضد آب بودن این گوشی تا عمق ۱٫۵ متری برای ۳۰ دقیقه و شارژ دهی فوق العاده تا ۳ روز اشاره نمود.

Samsung Galaxy S6

برترین گوشی هایی که به راحتی در جیب شما جای می گیرند!

گوشی گلکسی اس ۶ دستگاهی نازک، سریع و قدرتمند است. بدنه این گوشی بسیار با دوام، تمام فلزی و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. می توان این گوشی را سریعترین گوشی هوشمند موجود خواند که بخوبی و نرمی تمامی نرم افزارها و بازی ها را اجرا می کند. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن نیز در بین بهترین ها قرار دارد و صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی ۲K آن کیفیت بسیار چشم نوازی را ارائه می کند. این گوشی در مقایسه با تمامی رقبایش باریک تر و سبک تر می باشد.

از دیگر ویژگی های گوشی گلکسی اس ۶  می توان به سنسور اثر انگشت، شارژر وایرلس و میزان باتری کافی برای یک استفاده کامل در طی یک روز اشاره نمود.

Apple iPhone 6S

برترین گوشی هایی که به راحتی در جیب شما جای می گیرند!

آخرین گوشی ۴٫۷ اینچی اپل یعنی iPhone 6S، به یقین یکی از بهترین گوشی های هوشمند موجود بازار است و در آن شکی نیست. ویژگی حائز اهمیت و جدید این گوشی، صفحه نمایش حساس به فشار می باشد که بدین طریق قابلیت های خاصی را در اختیار کاربر قرار می دهد. دوربین این گوشی ۱۲ مگاپیکسل می باشد که قابلیت گرفتن Live Photos را نیز دارد.

بدنه تمام فلزی آن از جنس آلومینیوم سخت کاری شده می باشد که باعث می شود گوشی به راحتی خش برندارد. پردازنده iPhone 6S نسبت به مدل قبلیش ۷۰ درصد افزایش قدرت داشته است و سنسور اثر انگشت Touch ID جدید آن بسیار سریع و در لحظه پاسخگو است.

تنها اشکالی که می توان به این گوشی عالی گرفت، میزان شارژ دهی نسبتا کم آن می باشد.

Google Nexus 5X


برترین گوشی هایی که به راحتی در جیب شما جای می گیرند!

آخرین گوشی هوشمند کمپانی گوگل Nexus 5X می باشد که ادامه دهنده نسل گوشی محبوب Nexus 5 سال ۲۰۱۳ است. این گوشی سبک و نازک می باشد و از صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی بهره می برد. این محصول اولین گوشی هوشمند ای است که از آخرین نسخه اندروید مارشملو بهره می برد. پروسه ساخت این گوشی بوسیله کمپانی ال جی انجام شده است و این محصول یکی از سریعترین اندرویدها را بر روی خود دارد از آنجایی که گوگل این نسخه اندروید را بدون برنامه های اضافی برای این گوشی ارائه کرده است. نکته بسیار ارزشمند این محصول را می توان در دریافت سریعترین آپدیت ها  قبل از هر محصول دیگری خواند.

سنسور اثر انگشت سریع و دقیق، پورت USB type-C، دوربین بسیار قوی که از بهترین های موجود می باشد و درعین حال عکس برداری با آن ساده و سریع می باشد و در نهایت شارژدهی مناسب از دیگر ویژگی های بارز گوشی Nexus 5X می باشد.

Motorola Moto G 2015


برترین گوشی هایی که به راحتی در جیب شما جای می گیرند!

نسل سوم گوشی موتورولا Moto G یکی از بهترین ترکیب های موجود از لحاظ قیمتی و سخت افزاری می باشد و در حال حاضر پر فروش ترین گوشی هوشمند در حوزه قیمتی ۲۰۰ پوند است. این گوشی از اندروید نسخه اصلی بهره می برد که بهمین دلیل باعث شده است از بسیاری رقبایش بهتر و سریعتر ظاهر شود.

گوشی Moto G ضد آب می باشد و از استاندارد IP67 برخوردار است و قادر خواهد بود نیم ساعت در عمق ۱ متری آب دوام بیاورد. عملکرد دوربین این گوشی نسبت به قیمتش بسیار قابل قبول می باشد و هم چنین اسلات microSD نیز در آن تعبیه شده است تا کاربرانی که ۸ الی ۱۶ گیگابایت برایشان کافی نیست، بتوانند براحتی حافظه گوشی را افزایش دهند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: آی تی رسان

انتهای پیام/
برچسب ها: گوشی ، هوشمند ، جیب ، برترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.