تیم فوتبال استقلال خوزستان با برتری مقابل گسترش فولاد تبریز برای 24 ساعت بطور موقت صدر نشین لیگ برتر بود.

از حضور در پلی آف تا صدر نشین در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یک شنبه هفتم تیر ماه 1394، عبدالله ویسی برای سومین سال پیاپی هدایت استقلال خوزستان را بر عهده گرفت و در صدد آن بود تا جایگاهی را در نیمه بالایی جدول داشته باشد.

آبی‌های خوزستان پس ازب صعود به لیگ برتر، در نخستین دوره حضورشان با کسب 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند و خود را برای لیگ چهاردهم آماده می‌کردند.

استقلال، فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان 3 تیم جنوبی حاضر در فصل گذشته لیگ برتر بودند و در این میان نفت مسجد سلیمان سقوط کرد و آبی‌های خوزستان و فولاد در لیگ ماندنی شدند.

شاگردان ویسی با تنها یک امتیاز بیشتر نسبت به پیکان در پلی آف حاضر شدند و با پیروزی مقابل مس کرمان جواز حضور در لیگ پانزدهم را کسب کردند.

این تیم که در 2 فصل گذشته با جذب بازیکنان با تجربه در صدد کسب نتایج خوب بودند، در لیگ پانزدهم برنامه ریزی خود را تغییر دادند و با جذب بازیکنان جون در صدد تحقق چند ساله فوتبال خوزستان در لیگ برتر افتادند.

آبی‌های خوزستان در لیگ پانزدهم تنها 5 میلیارد و 820 میلیون تومان هزنیه کرد‌ه‌اند و گرانترین بایکن آنان نیز فرناندو خصوص دروازه بان برزیلی این تیم است.

قرار داد خسوس با استقلال خوزستان 520 میلیون تومان است.

شاگردان ویسی لیگ پانزدهم را با شکست یک بر صفر مقابل سپاهان آغاز کرده‌اند و از آن موقع تا به حال استقلال خوزستان در لیگ برتر شکست نخورده است و با کسب 6 برد و 5 مساوی در رده دوم جدول قرار دارد.

همچنین این تیم از 23 بازیکن خود 12 نفر متولد 1370 به بعد هستند و در نیمی از دیدارها نیز به میدان رفته‌اند.

در جمع 23 بازیکن استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم نیز نام 5 بازیکن پیشین فولادنوین دیده می‌شود که پیش از حضور در استقلال، در تمرینات فولاد خوزستان شرکت کردند و به دلیل کج سلیقگی ایکوچیچ این بازیکن از تمرینات فولاد خط و به جمع شاگردان ویسی اضافه شدند.

عقیل کعبی، فرشاد جانفزا، علی اصغر عاشوری، حسن بیت سعید و مهدی زبیدی بازیکنانی هستند که این فصل در تیم آبی‌های خوزستان توپ می‌زنند و بازی‌های خوبی نیز از خود ارائه داده‌اند.

حال تیم فوتبال استقلال خوزستان باتیمی جوان و بومی در لیگ پانزدهم شرکت کرده است و با نصف مبلغ هزینه نسبت به سرخابی‌ها نتایج بهتری را کسب کرده است و بازیکنان این تیم در صدد آن هستند تا با پیروزی در 3 دیدار آینده بتوانند به نخستین هدفشان که قهرمانی در لیگ برتر تا پایان فصل اول است، برسند.

این تیم هم اکنون با 23 امتیاز و 2 امتیاز کمتر نسبت به استقلال صدر نشینی در رده دوم جدول قرار دارند و در 3 دیدار آینده‌شان می‌بایست به مصاف راه آهن، پدیده و ذوب آهن اصفهان بروند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: خوزستان ، ویسی ، اسکوچیچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار