مدیرعامل سیاه جامگان مشهد گفت: نقی زاده بازیکن تیم فوتبال ما پس از بازگشت از اردوی امارات تیم ملی امید راهی بیمارستان شد.

عباسی: بازیکن ما به خاطر اردوی تیم امید بستری است
عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نقی زاده در بیمارستان دوره درمان عفونت پای خود را می‌گذراند و امیدواریم سریعتر به تمرینات تیم بازگردد.

وی همچنین در مورد استفاده از دروازه‌بان جدید تیم گفت: عین افشار از اول در تیم ما حضور داشته و قبل از جذب فروزان دروازه‌بان اول ما بوده است و شناخت کافی از وی داشتیم، عین افشار یک بازیکن جسور و باهوش است که در آینده  از وی بیشتر خواهید شنید.

عباسی در مورد جذب مدافع عراقی گفت: روبین سولاکا در حال تمرین با تیم است اما تا نیم فصل نمی‌تواند به بازیکنان اضافه شود و از تیم فصل دوم این بازیکن مجوز بازی خواهد داشت.

وی شرایط تیم سیاه جامگان را نیز چنین ارزیابی کرد: بازیکنان در شرایط مناسبی قراردارند و باتوجه به بازی خوبی که در مقابل تراکتورسازی انجام دادند و البته یک انتقادهم از شبکه ورزش دارم آن‌ها در برنامه شب‌های فوتبالی باید رعایت کنند و تمامی تصاویر را پخش کنند ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه تیم تراکتور داشتیم که از تلویزیون پخش نشد.

عباسی در پایان سعید رمضانی را همچنان قائم مقام باشگاه دانست و شایعات در این باره را تکذیب کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار