مرحله پایانی سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: دراین مسابقات 400 قاری منتخب مرد و زن در رشته های حفظ ، قرائت ، ترتیل، مفاهیم، اذان و ابتهال با هم رقابت کردند.

حجت الاسلام ولی عادلی افزود: در مرحله پایانی این مسابقات 23 قاری در رشته های مختلف به مرحله کشوری که 29 آذر ماه امسال در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد راه یافتند.

وی اعلام کرد: در رشته اذان محمدعلی قنبری از رودسر ، ابوالفضل زیبایی از لاهیجان ، علی ابراهیمی از بندرانزلی اول تا سوم شدند در رشته دعاخوانی هم قاسم حسن پور از صومعه سرا ، حسین رفیع پور از لنگرود ، یاسرفلاح دوست از رشت اول تا سوم شدند .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود : در رشته ترتیل ابوالفضل زیبایی از لاهیجان ، محمدجواد علیزاده از املش ، حسین رفیع پور از لنگرود اول تا سوم شدند .

در رشته قرائت بهرام حق پرست از املش ، مجتبی بهبودی از فومن ، مهدی ساکت از رشت ، در رشته حفظ حسن رجبی از رشت ، محسن حسین خواه از رشت ، مهیار فلاح پاکدامن از رشت هم مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت : در بخش خواهران هم در رشته ترتیل آذر صادقی از تالش ، هانیه کریمی از لاهیجان ، طیبه خورشیدی از بندرانزلی ، مونا محمدزاده از رشت اول تا سوم شدند .

حجت الاسلام ولی عادلی افزود : در رشته قرائت هم صغرا خورشیدی از بندرانزلی ، عاطفه ناصع از صومعه سرا ، زهرا ازواع از رودسر ، سیده معصومه اشرف زادگان از رودسر مقام های اول تا سوم را کسب کردند .

مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم 8 آذرماه امسال با تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات در مجتمع شهید مطهری بندرانزلی برگزار می شود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.