مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه بر لزوم توانمندسازی کارآفرینان برای موفقیت بیشتر آنان در حوزه های مختلف کارآفرینی تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛ از کرمانشاه ؛شریفه حق‌شناس گفت: شاکله و امتیاز کارآفرینی را نوآوری دانست و گفت: کارآفرینان انسان های خلاقی هستند که از ریسک پذیری بالایی برخوردار بوده و همین مسئله توان آنها را بیشتر می کند.

وی نقش کارآفرینی را در متحول کردن حوزه های مختلف مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور کارآفرینان در بخش های مختلف می تواند اثرات مثبتی را به همراه داشته باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت: اگر در حوزه های مختلف نوآوری و خلاقیت وجود داشته باشد می توان گفت در آنها حوزه ها موفق بوده ایم. به عنوان مثال کارآفرینان حوزه صنایع دستی می توانند با دادن ایده های مختلف در این حوزه باعث رونق هر چه بیشتر این بخش شوند.

حق‌شناس با بیان اینکه کارآفرینان این استان حرف های زیادی برای گفتن دارند، توان کارآفرینان کرمانشاهی را در حوزه های مختلف بالا ارزیابی کرد و با اشاره به توانمندیو هوش و استعداد جوانان، گفت : اگر مسیر و راه را به جوانان خوب نشان دهیم خواهیم دید که در حوزه های مختلف پیشرفت خواهند کرد.

وی برنامه ریزی برای عرضه محصولات تولیدی کارآفرینان را حائز اهمیت دانست و گفت: کارآفرینان نباید دغدغه فروش محصولات خود را داشته باشند و این مسئله نیاز به برنامه ریزی دارد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، لزوم ، موفقیت ، بیشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.