وقتی در مورد یک موضوع آنقدر چالش وجود دارد که خودت را محق می دانی که اظهار نظر کنی تکذیب دوباره حرف هایت فقط یک معنا دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جودو این این روزها درگیر مسائلی است که حتی بزرگتر خانواده یعنی وزارت ورزش هم مداخلات را علنی کرد تا شاید از پس این موضوع بر آید.
 
جودو در سال گذشته با آرش میر اسماعیلی و رستگار سال پر تنشی را سپری کرد اما بحث ما در این گزارش ارتباطی به مسائل فنی ندارد بلکه در سال اخیر کارشناسان و پیشکسوتان این رشته بار ها و بارها با اصرار فراوان در مورد رییس و نایب رییس اظهار نظر کردند و هر چه دلشان خواست گفتند و به سرعت با یک چرخش 180 درجه ای حرف خود را عوض کردند و ...

چند روز قبل هم که یک کارشناس که در یکی دو سال اخیر از منتقدان اصلی فدراسیون به شمار می آید در مورد مسابقات لرستان البته در یک مصاحبه تصویری انتقادات بیشماری کرد و باز هم به سرعت برق و باد رنگ عوض کرد و در مصاحبه با یک رسانه دیگر گفته هایش را تکذیب کرد و ما را متهم!

شب گذشته دوباره اظهارات وی را مرور کردیم و فایل تصویری آن را هم روی سایت قرار دادیم تا ان رسانه ها هم بدانند این برادران گرامی دردشان جودو نیست هر زمانی خودشان داخل بازی باشند همه چی خوب است. هرگاه که نباشند انتقاد می کنند و جالب تر اینکه قهرمانان ژیمناستیک هم این انعطاف را ندارند! خب برادر من چه کار با جودو داری؟! با این آمادگی برو دنبال ژیمناستیک! باور کنید این انعطاف جای پیشرفت بسیاری دارد.

این روز ها در بعضی مناطق آفتاب پرست در حال مرور تاکتیک های شماست که چطور می شود به این سرعت تغییر کرد.

به هر حال ما همانطور که با خواسته خود شما انتقاد ها را منتشر کردیم با خواسته خودمان فایل تصاویر مصاحبه را منتشر کردیم تا یادتان بماند با این سرعت رنگ عوض کردن بها دارد و حنای شما هم برای ما خوش رنگ نبود و حد اقل این بود که ربطی به منافع جودو نداشت و شخصی بود ای کاش روی حرفتان می ماندید برادر... 




*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، جعفر ، آفتاب پرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار