مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: شش میلیون لیتر سوخت در ایام منتهی به اربعین حسینی و پس از بازگشت زائران برای تامین سوخت خودروهای ایرانی در اختیار شهرداری های عراق قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  علی اصغر چاغروندی اعلام کرد: تاکنون قرارداد تحویل 2 میلیون لیتر سوخت به شهرداری های عراق عملیاتی شده است.

چاغروندی اضافه کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه ایلام، تمهیدات لازم را برای استقبال از زائران ورودی به این منطقه جهت عزیمت به کربلا از مرز زمینی مهران پیش بینی کرده است.

وی افزود: بهره گیری از انبارهای نفت منطقه خوزستان (نظامیه و اندیمشک) به منظور اطمینان بخشی در این زمینه نیز به عنوان منطقه معین پیش بینی شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام اظهار کرد: برای خدمت رسانی به زائران در مسیر نقطه صفر مرزی تا کربلا، سوخت رسانی به خودروهای اتوبوس رانی شهرداری تهران نیز برنامه ریزی شده است تا در نقطه صفر مرزی به آنها تحویل و با تانکرهای عراقی به سمت کربلا حمل شود.

به گفته چاغروندی برای تامین سوخت خودروهای ایرانی در مرز مهران نیز منطقه پنج شهرداری تهران به نمایندگی از وزارت کشور زمینی به مساحت 100 هکتار برای استقرار این خودروها و سوختگیری آنها پیش بینی کرده و سوخت مورد نیازشان نیز توسط این شرکت تامین شده است.
 
 انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.