فرمانده انتظامي استان اصفهان ازتوقيف يك تن ترياك،حشيش ومرفين خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار" عبدالرضا آقاخاني" اظهار داشت: يك دستگاه تريلر كه در پوشش حمل بار خرما قصد انتقال مواد مخدر از استان هاي جنوبي به سمت تهران را داشت شناسايي ومتوقف شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: دراين عمليات چهار متهم متواري و تحت تعقيب استان فارس كه با مجروح كردن دو نفر از ماموران قصد فرار داشتند ، دستگير و در بازرسي از خودرو مقدار 350 كيلوگرم مرفين و 550 كيلوگرم ترياك و يك قبضه كلت كمري با 13 تير جنگي كشف شد.

آقاخاني همچنين از كشف 100 كيلوگرم حشيش در بازرسي از يك دستگاه خودروي تريلر طي عملياتي ديگر توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

اين مقام انتظامي با اشاره به انهدام دو باند مواد مخدر و دستگيري هفت نفر در دو عمليات صورت گرفته گفت:در مجموع اين دو عمليات مقدار يك تن ترياك، مرفين و حشيش كشف و دو دستگاه خودروي تريلر توقيف و متهمان كه همگي از قاچاقچيان حرفه اي ، سابقه دار و تحت تعقيب بودند دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.

به گفته فرمانده انتظامي استان اصفهان از ابتداي سال تا كنون 25 تن مواد مخدر توسط ماموران اين فرماندهي كشف شده كه اين مقدار كشفيات 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.

رئيس پليس استان با بيان اينكه فعاليت توزيع كنندگان مواد مخدر و معتادان در محلات دغدغه اصلي مردم است از اجراي طرح تشديد برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان ولگرد و كارتن خواب خبر داد و گفت: چند نقطه آلوده در شهرستان اصفهان شناسايي و نسبت به پاكسازي آنها اقدامات خوبي صورت گرفته است.

سردار آقاخاني به همكاري بهزيستي و شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر با پليس استان در زمينه پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر اشاره كرد و اظهار داشت: دستگيري توزيع كنندگان مواد مخدر در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزايش داشت.

فرمانده انتظامي استان گفت: در كنار مقابله جدي با باندهاي قاچاق مواد مخدر توجه و تمركز ويژه اي بر روي مقابله با توزيع مواد در محلات نيز در دستور كار اين فرماندهي قرار دارد و اميدواريم تا پايان سال به موفقيت هاي خوبي در اين زمينه دست پيداكنيم.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: توقیف ، تریاک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.