رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل از ثبت نام 8 هزار نفر برای سفر به کربلا با پای پیاده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسفندیار هوشیار گفت: هم اکنون ثبت نام نیز برای اعزام به کربلای معلی ادامه دارد و همشریان می‌توانند با گرفتن روادید شرایط خود را برای اعزام به کربلا مهیا کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های اساسی برای خدمات رسانی به زائران اردبیلی در کربلای معلی تدارک دیده شده است، بیان کرد: از لحاظ خدمات رسانی به زائران کربلا هیچ مشکلی وجود ندارد و زائران در این زمینه نگرانی و دغدغه‌ای نداشته باشند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل افزود: موکب اردبیلی‌ها برای خدمات رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در کربلا راه‌اندازی شده و در این موکب روزانه به 10 هزار نفر از زائران حضرت امام حسین(ع)خدمات‌رسانی می‌شود.

هوشیار تصریح کرد: در موکب اردبیلی‌ها که در 11 کیلومتری کربلا راه‌اندازی شده پذیرایی به ترتیب صبحانه، ناهار و شام از زائران انجام می‌شود و از نظر خدمات رسانی به زائران همه چیز با برنامه‌ریزی دقیق انجام می‌شود.

وی افزود: مراسم بدرقه کاروان اعزامی از اردبیل به کربلای معلی نیز به طور منظم و باشکوه انجام می‌شود که در این راستا دستگاه‌های اجرایی استان نیز همکاری لازم را با ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته‌اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.