بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما آهسته و پیوسته به هدف‌مان یعنی قهرمانی در لیگ پانزدهم نزدیک‌تر می‌شویم.

کمال کامیابی‌نیا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: شرایط خوبی در تیم حاکم است خوشحالم که به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس سهمی در موفقیت این تیم دارم.

کامیابی‌نیا در ادامه عنوان کرد: با مربیان زیادی کار کردم اما برانکو با هوش‌تر و با برنامه‌تر از سایر مربیانم دیدم. تمرینات هر روز متنوع‌تر از روز قبل می‌شود. هواداران در ابتدای فصل روزهای خوبی نداشتند چرا که مادر پایین جدول بودیم اما لب به اعتراض باز نکردند.

وی در ادامه عنوان کرد: دست همه هواداران را می‌فشاریم و این نکته را بدانند که بازیکنان قدر حمایت‌هایشان را می‌دانند. خوشحالم که با حمایت هواداران قرار است به هدف‌مان برسیم. حق هواداران پرسپولیس قهرمانی تیم‌شان است.

هافبک پرسپولیس بیان کرد: اهالی فوتبال فهمیدند که اگر پرسپولیس امروز صدر نشین نیست به علت چه مسائل و مشکلاتی است. در چهار بازی لیگ شکست خوردیم در صورتی که حق‌مان شکست نبود. فاصله ما با صدر جدول 7 امتیاز است اگر حق‌مان را می‌دادند آن وقت اکنون با اختلاف زیادی صدر نشین بودیم. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که همه از بازی زیبای ما تعریف می‌کنند.

کامیابی‌نیا تصریح کرد: جوانان همراه با تجربه‌های تیم ترکیب خوبی را ساختند و به طور حتم در هفته‌های پیش رو صدر نشین لیگ خواهیم شد. اگر  حاشیه‌ها و دست‌های پشت پرده بگذارند جام قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

ملی پوش پرسپولیس در رابطه با وضعیت تیم ملی گفت:خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم و صدر نشین گروه شدیم و در دو بازی پیش رو هم با کسب حداکثر امتیاز به دور بعد صعود می‌کنیم.

کامیابی‌نیا در مورد انتقادهای صورت گرفته به کی روش بیان کرد: کی روش مربی حرفه‌ای و کار بلد است کارش را به خوبی انجام می‌دهد و از حق خود دفاع می‌کند. وی با تیم‌ ملی قرار داد دارد و به تمام مفاد قرار دادش عمل کرده است. اگر کوتاهی بوده از جانب ما بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من از اهالی فوتبال تقاضا دارم دست از انتقادهای مخرب بردارند و اجازه دهند تیم ملی در آرامش کامل به هدفش برسد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار