مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با 40 غرفه از امروز برای بازدید علاقمندان در محل نماشگاه های تخصصی آمل با حضور مسئولین افتتاح می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ احمدعلی یگانه افزود: در این نمایشگاه محصولات تولیدی شهرستان در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی برای نمایش و فروش عرضه شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل ادامه داد: عسل، قارچ، پوشاک با نقوش اسلامی، ترشیجات، شربت و مرباجات، صنایع دستی چوب و چرم، محصولات فرهنگی و گلسازی، کود ورمی کمپوست، گل وگیاه و دیگر محصولات از غرفه های این نمایشگاه است.

یگانه ادامه داد: ‌نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همه روزه تا ششم آذر ماه از ساعت 8 صبح الی 11 شب برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی اضافه کرد: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با 10 تا 50 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل خاطرنشان کرد: تاکنون در قالب اقتصاد مقاومتی برای 150 طرح با اشتغالزایی 250 نفر بیش از 10میلیارد و 5 هزار میلیون ریال تسهیلات با سود 16 درصدی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

یگانه اظهارداشت: مبلغ 300 میلیون تومان تسهیلات صنایع تبدیلی با نرخ سود 18 درصد نیز برای متقاضیان در نظر گرفته شده است که بزودی پرداخت می شود.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: افتتاح ، سازندگی ، بسیج ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.