مدیر کمیته امداد امام خميني (ره)شهرستان مانه وسملقان گفت : اعتباری افزون بر 52 میلیون و 500 هزار ريال کمک هزینه شهریه دانشجویی به حساب دانشجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،به نقل از روابط عمومي كميته امداد امام خميني (ره ) مهدی برزکار افزود : در ترم مهر ماه سال تحصیلی جاری، کمک هزینه شهریه به 18 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان مانه سملقان پرداخت شد.

وی گفت : در حال حاضر 65دانشجو و 802 نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد مقدس قرار دارند که از کلیه خدمات فرهنگی بهره مند هستند.

برزکار برگزاری دوره های آموزشی و جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی، ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین برگزاری اردوهای تخصصی توسط کمیته امداد برای این گروه از جامعه هدف را از جمله برنامه های این نهاد برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان به روند پرداخت تسهیلات اشتغال زايي به مددجويان کميته امداد اشاره کرد و افزود : در راستاي ايجاد اشتغال پايدار براي مددجويان و قرار دادن آنان در مسير توانمندسازي اقتصادي و رسيدن به استقلال مالي، کميته امداد نسبت به پرداخت وام هاي اشتغال زايي به مددجويان اقدام می کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.