یک شرکت اسپانیایی حامی مالی لباس‌های تیم ملی فوتبال کشورمان شد و جای آل اشپورت را گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برای تغییر حامی پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین جلسه کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری شد.

بعد از حواشی فراوان پیراهن شرکت آل اشپورت حامی تامین‌کننده پیراهن مورد نیاز تیم ملی فوتبال و اتهام پرداخت پول غیرقانونی به سرمربی تیم ملی، و با توجه به پایان مهلت قرارداد شرکت آلمانی آل اشپورت رضایت نداشتن بازیکنان تیم ملی از کیفیت این برند همچینن گران‌بودن قیمت آن نسبت به دیگر برندهای معروف، فدراسیون فوتبال در نظر گرفت با این شرکت آلمانی بعد از سه‌سال‌و‌نیم قطع همکاری کند و به شرکت دیگر رقابت تنگاتنگی با هم برای تصاحب جایگاه آل اشپورت و تهیه پیراهن  مورد نیاز تیم ملی داشته باشد.

 در همین رابطه عباس ترابیان دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با تایید این خبر افزود: طبق تصمیم‌گیری مقرر شده است. یک شرکت  اسپانیایی جایگزین آل اشپورت گردد.

ولی هنوز قراردادی بین طرفین منعقد نشده است و درخشان، مسئول نهایی کردن قرار داد حامی مالی پیراهن جدید تیم ملی است.

لازم به ذکر است که شرکت اسپانیایی جوما در سال 1965 تاسیس شده است و در حال حاضر به یکی از بزرگترین تجهیزات ورزشی در اسپانیا و جهان تبدیل شده است و در لیگ برتر فوتبال ایران فصل 95-94 حامی البته تیم سپاهان اصفهان نیز می‌باشد و تیم ملی ایران نیز قرار است در بازی 5 فروردین 95 مقابل هند از این برند استفاده کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار