شهردار شهر باسمنج گفت: 20 هزار متر مربع به فضای ورزشی شهر باسمنج اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نسیانی در شورای ورزش شهر باسمنج اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری مراکز فرهنگی و اجتماعی مهمترین نقش را ایفاء می‌کنند و در ماده 55 قانون شهری بر اساس قانون جدید 90 وظیفه برای شهرداری تدوین شده است ولی در شهرداری نوین این به شش سرفصل تبدیل ششده که توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی مهمترین بخش این سرفصل هاست.

شهردار باسمنج خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی بیش از 20 هزار متر برای ساخت امکان ورزشی در اختیار این اداره کل قرار گرفته است و اداره کل ورزش و جوانان با مدیریت راهبردی و سیاست کاری بی نظیر توانسته بیش از 18 هزار متر مربع توسعه زیر ساخت‌ها را درطول پنج سال گذشته انجام دهد که انقلابی در شهر باسمنج در زمینه ساخت و سازها بشمار می رود.

نسیانی خاطرنشان کرد: با افزایش این متراژ سرانه ورزشی شهر باسمنج به یک متر و 66صدم متر مربع رسیده که خیلی بالاتر از برنامه پنجم توسعه قرار دارد.

وی در این نششست خبر از ساخت مجموعه ورزشی بزرگ بیش از 6000 متری در باسمنج با حمایت بخش خصوصی و در استانداردهای برگزاری رقابتهای مهم کشوری و لیگ‌های کشوری خبر داد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.