زنجان؛

بازار داغ جشنواره ها دراستان زنجان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره های متنوع در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان بااشاره به برنامه های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زجان از اجرای چندین جشنواره طی امسال در استان خبرداد.
 
 مقدم با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات گفت  این جشنواره  در بخش ها و رشته های مختلف همچون خبر، عکس مصاحبه گزارش ، یادداشت ، سر مقاله و تحلیل و تفسیر برگزار می شود.

 وی همچنین به بر گزارینخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ارز اشاره کرد و گفت این جشنواره در سه بخش داستانی ، مستند و پویا نمایی بر گزار می شود.


بازار داغ جشنواره ها دراستان زنجان
 
این مقام مسول اشاعه و ترویج ارزشها و مفاهیم بالایی دینی و ملی، توسعه و گسترش تولید فیلم های کوتاه کاربردی ،وارج نهادن به استعدادها و خلاقیت هنرمندا حوان را ازاهداف اجشنواره ملی فیلم کوتاه ارزش عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از برگزاری دومین جشنواره ملی حضرت زینب خبر داد و افزود این جشنواره همزمان با میلاد آن بزرگ بانوی کربلا و همراه با ب نامه های متنوع و معنوی برگزار می گردد.
 
مقدم برگزاری جشنواره قرآنی پوستر و اولین همایش علمی -پژوهشی کرامت انسانی از منظر قرآنی ، و جشنواره تک نوازی و گروه نوازز موسیقی آوای امید با همکاری انجمن موسیقی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان را از برنامه های این اداره کل در طی امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.