جوان‌ترین سرمربی سوپرلیگ بسکتبال ایران از حضور بدون حاشیه تیم شیمیدر در آبادان تقدیر کرد.

 حماد سامری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته در گرگان برای ما افتاد، امروز آبادان شاهد بازی خوب، تماشایی و به دور از هرگونه حاشیه‌ای بین تیم‌های پالایش نفت و شیمیدر بود. ابتدا باید از بازیکنان، کادر فنی و مجموعه محترم شیمیدر تقدیر کنم. آن‌ها فقط برای بسکتبال به آبادان آمده بودند و با کمترین اعتراض به داوری و ایجاد حاشیه بازی کردند. آن‌ها جوانمردانه جنگیدند و این موضوع بسیار ارزشمند است.  

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در کوارتر چهارم برتری 21 امتیازی نفت به 10 امتیاز تقلیل یافت؟ توضیح داد: در ابتدای کوارتر چهام ما حسن‌زاده و شاهسون، بازیکنان پست 4 و 5 خود را به دلیل 5 فوله شدن از دست دادیم. از سوی دیگر به دلیل اینکه تنها می‌توانستیم از وجود یک بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده کنیم، مجبور شدم ولاتکو را از بازی بیرون بیاورم تا پوپویچ جای شاهسون را بگیرد.  

سامری درباره همزمانی دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شیمیدر و دیدار فوتبال تیم صنعت نفت آبادان و مس کرمان در رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور، گفت: به هرحال فوتبال ورزش محبوب آبادانی‌هاست و اغلب برای تماشاگران فهیم و پرشور آبادانی در اولویت قرار دارد. امروز هم بازی ما با دیدار فوتبال صنعت نفت همزمان شده بود اما از ابتدای بازی ما تماشاگر خوبی به سالن 17 شهریور آمده بود.

سرمربی پالایش نفت ادامه داد: در نیمه دوم هم که مسابقه فوتبال تمام شده بود، برخی تماشاگران عزیز رنج آمدن به سالن را هم جان خریدند تا ما را حمایت کنند و واقعاً از حمایت این تماشاگران خونگرم و عزیز تشکر می‌کنم.  

جوان‌ترین سرمربی سوپرلیگ بسکتبال ایران، افزود: تماشاگر فهیم و دوست‌داشتنی آبادان در هر رشته‌ای سزاوار بهترین‌هاست. ما هم برای تماشاگران پرشور آبادانی تمام توان خود را به کار می‌گیریم و امیدورام با نتایج خوبی که می‌گیریم، باعث خوشحالی آن‌ها شویم.  

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار