سرمربی تیم نفت با منتشر کردن عکس خود با بازیکنان این تیم در صفحه‌ مجازی سعی در افزایش روحیه شاگردانش دارد.

جوان گرایی منصوریان در اینستاگرامبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران که تیمش این روزها علی رغم داشتن مهره‌های نامدار و برخی جوانان مستعد به دلیل مصدومیت‌ها، هدر دادن بیش از اندازه موقعیت‌های گل و ارائه نمایش‌های ضعیف در برخی بازی‌ها نتوانسته در لیگ برتر به نتایج مطلوب مدیریت و هیئت مدیره باشگاه نفت دست یابد، در روزهای اخیر برای افزایش روحیه و انگیزه شاگردان خود به اقدام جالبی دست زده و قصد دارد با گرفتن عکس سلفی با بازیکنان نفت و آپلود کردن آن عکس‌ها در صفحه شخصی خود بیش از پیش آنها را به مخاطبین فوتبال معرفی کند.

صفحه شخصی منصوریان 100 هزار دنبال کننده دارد و عکس‌ها در این صفحه بین 8 تا 15 هزار لایک می‌گیرد.

به طور حتم روانشناسی منصوریان می‌تواند در درخشش بازیکنان جوان نفت و حضور آنها در میادین فوتبال نقش موثری ایفا کند.

منصوریان نشان داده مانند استاد خود کارلوس کی روش قواعد فوتبال در بیرون از زمین را خوب می‌شناسد و با روحیه دادن به بازیکنان نفت سعی در بهبود عملکرد آنها دارد.

آرش رضاوند اولین بازیکنی بود که منصوریان عکس سلفی وی با خود را در صفحه شخصی قرار داد، هافبک میانی 22 ساله نفت تهران که سابقه حضور در تمامی تیم‌های ملی پایه ایران را در کارنامه دارد.

عباس بوعذار هافبک کناری و جنوبی‌ نفتی‌ها دومین بازیکنی بود که منصوریان عکس وی را با خود منتشر کرد.

بوعذار در این فصل لیگ برتر 2 بار برای نفت تهران موفق به گلزنی شده و یکی از نفرات مورد اعتماد سرمربی زردپوشان پایتخت است.

منصوریان در معرفی بوعذار این عبارت را به کار برده: "جوون تکنیکی و کاشته زن"

سومین بازیکنی که منصوریان سلفی‌اش را منتشر کرد مجتبی حق دوست هافبک 19 ساله جنوبی نفتی‌ها است که سرمربی نفتی‌ها از وی به عنوان جانشین ایمان مبعلی نام برده و سادگی وی را مورد تحسین قرار داده است.

سیامک کورشی هافبک – مدافع 25 ساله نفتی‌ها نفر چهارم فهرست منصوریان برای منتشر کردن عکس بود. سرمربی نفت ضمن تعریف از این بازیکن از دعای خود برای رسیدن این بازیکن به آرزویش یعنی حضور در تیم ملی خبر داده است.

احمد گوهری دروازه بان سوم تیم نفت و کنونی تیم ملی جوانان که منصوریان از این جوان 20 ساله به عنوان امید اول تیمش در آینده نام برده و به فوتبال دوستان توصیه کرده نام وی را به خاطر بسپارند.

محمد دانشگر مدافع تیم ملی امید که وی نیز در تمام رده‌های سنی تیم ملی بازی کرده و این روزها در غیاب سید جلال حسینی و کارلوس سانتوس به جایگزین مطمئن در قلب خط دفاعی نفتی‌ها تبدیل شده آخرین بازیکنی است که منصوریان عکس وی با خود را در صفحه شخصی‌اش آپلود کرده است.

البته تمام بازیکنان نفت در فهرست منصوریان برای قرار دادن عکس در صفحه شخصی سرمربی قرار دارند و در روزهای آتی این مربی جوان سلفی خود را با آنها آپلود می‌کند.

جوان گرایی منصوریان در اینستاگرام

جوان گرایی منصوریان در اینستاگرام

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: عکس ، منصوریان ، سلفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار