نمایندگان سازمان کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل (آنکتاد) با هدف اجرای طرح "پایش وضعیت علم، فناوری و نوآوری کشور" از بخش های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان این هیئت سه نفره به منظور انجام طرحی با عنوان "پایش وضعیت علم، فناوری و نوآوری کشور"، به دعوت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همراهی کارشناسان این معاونت از دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید و در نشست مشترکی شرکت کردند.

در این نشست نمایندگان سازمان کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل(آنکتاد)، ضمن آشنایی با فعالیت‌های دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه علم، فناوری و نوآوری، سؤالات خود در خصوص جنبه‌های تخصصی فعالیت ها شامل نفت و گاز، تجاری سازی، فناوری و نوآوری را مطرح کردند.

اعضای هیأت علمی و مسئولان پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت‌های این دانشگاه در زمینه‌های فناوری و تجاری‌سازی علم، به ارائه نمونه‌های متعدد همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان با صنایع فعال در استان مانند پتروشیمی، فولاد، کشاورزی و دامپروری، صنعت هوانوردی، صنایع زیردریا، فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات پرداختند.

در پایان این دیدار نمایندگان سازمان کنفرانس توسعه و تجارت سازمان ملل(آنکتاد)، از بخش های مختلف پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله پژوهشکده علوم و فناوری زیردریا، آزمایشگاه مرکزی، مرکز نوآوری و فناوری، مرکز رشد، آزمایشگاه نانوتکنولوژی، آزمایشگاه بیوتکنولوژی و ... بازدید نمودند.

گفتنی است: سازمان کنفرانس و توسعه سازمان ملل متحد (آنکتاد) از ارکان مجمع عمومی سازمان ملل متحد است و در زمینه پایش وضعیت رشد کشورها در حوزه علم، فناوری و نوآوری فعالیت می کند.  

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.