هفته هشتم ليگ برتر واليبال مردان با برگزاري ٦ ديدار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور، عصر فردا از ساعت ١٧ با برگزارى ٦ ديدار آغاز خواهد شد. هم‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر والیبال در آمل بین دو تیم کاله و شهرداری ارومیه برگزار می‌شود. هر دو تیم با شرایط سختی برای دیدار فردا مواجه هستند. شهرداری ارومیه که صدر جدول را در اختیار دارد با مصدومیت بازیکنان اصلی خود روبروست و کاله نیز در این بازی خانگی از حضور تماشاگرانش محروم است. پیروزی شهرداری ارومیه این تیم را صدرنشین بلامنازع لیگ و پیروزی کاله، شاگردان بهروز عطایی را به صدر جدول نزدیک خواهد کرد. تیم پیکان نیز که تنها یک شکست در کارنامه خود دارد با یک بازی آسان مقابل تیم بدون بدون پیروزی کویر زاهدان روبروست.
تیم والیبال پیکان تهران که روز یک شنبه موفق به شکست اردکان در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر شد و به رتبه سوم جدول رسید، در دومین مسابقه هفته هشتم این رقابت ها در زاهدان به مصاف گوهر کویر می رود تا در صورت شکست تیم انتهای جدولی خود را به صدر جدول نزدیکتر کند. پیکان با یک دیدار کمتر نسبت به شهرداری ارومیه و بانک سرمایه در رتبه سوم قرار دارد. پیمان اکبری سرمربی پیکان این هفته نیز این فرصت را دارد که به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد زیرا  گوهر حریف این تیم در هفت هفته گذشته نه بردی به دست آورده است و نه امتیازی کسب کرده است. سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان میزبان سومین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر والیبال است که شاگردان مصطفی کارخانه در بانک سرمایه به مصاف آرمان اردکان ورزشی این شهر خواهند رفت.
در دیگر بازی حساس این هفته و در تهران شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا میزبان متین صالحین ورامین خواهند بود؛ بدون شک این مسابقه یکی از زیباترین بازی‌های این هفته از رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود، چراکه این دو تیم در بازی‌های گذشته نشان داده‌اند چه توانایی بالایی دارند. شاگردان محمد ترکاشوند در تیم متین صالحین ورامین که لقب غول‌کش را به خود داده‌اند در هفته گذشته با نتیجه عجیب 4 بر صفر مغلوب ثامن‌الحجج سبزوار شدند و برای جبران آن شکست حالا انگیزه زیادی دارند تا در تهران از سد سایپا عبور کنند. ورامینی‌ها به خوبی می‌دانند که سایپا تیمی نیست که به راحتی نتیجه را به هر تیمی واگذار کند؛ نارنجی‌پوشان تهرانی در این فصل بارها مقابل تیم‌های قدرتمند خودنمایی کرده‌اند.
برنامه کامل بازی‌های هفته هشتم به شرح زیر است: (تمام بازی‌های از ساعت 17 خواهد بود)
گوهر کویر زاهدان - پیکان تهران
بازرگانی جواهری گنبد - شهرداری تبریز
سایپا تهران - متین صالحین ورامین
کاله مازندران - شهرداری ارومیه
ثامن‌الحجج خراسان - آلومینیوم المهدی هرمزگان
آرمان ورزشی اردکان - بانک سرمایه

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار