فرماندار همدان گفت: 148 مدرسه در همدان مروج سلامت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به باید به مدارس مروج سلامت توجه ویژه ای شود، افزود: ۱۴۸ مدرسه از ۵۲۲ مدرسه شهرستان همدان مدارس مروج سلامت هستند که مدارس مروج سلامت نیز مانند هتل ها ستاره بندی شده اند و از یک تا پنج ستاره به مدارس داده می شود.

وی اظهار داشت: از  ۱۴۸ مدرسه مروج سلامت در شهرستان همدان هفت مدرسه پنج ستاره و ۱۴۱ مدرسه ستاره ای دریافت نکرده اند. 

تعالی با اشاره به استاندارد سازی سیستم گرمایشی  در 24 مدرسه همدان انجام شده است،  ادامه داد: 16 هزار و 19 متر مربع در این زمینه استاندارد سازی شده است و این اقدام از محل استاندارد سازی ملی با اعتبار یک میلیارد و350 میلیون تومان هزینه شده است.

تعالی اظهار داشت: استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی 27 مدرسه دیگر در شهرستان همدان در نظر گرفته شده، همچنین استانداردسازی این تعداد مدرسه در قالب 253 کلاس و اتاق با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه در هفته دولت در شهرستان همدان ۱۰ پروژه نوسازی مدارس با ۱۶۵ کلاس به بهره برداری رسید، اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمکعب مساحت این پروژه ها بوده است.

علی تعالی اضافه کرد: ۱۱ میلیارد تومان برای این۱۰ پروژه بهره برداری شده در هفته دولت هزینه شده است همچنین ادامه داد از پروژه های مهر نیز سه پروژه با ۳۴ کلاس به بهره برداری رسید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 
انتهای پیام/ی




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.