همایش نخستین شهید روحانی بسیجی کشو رامروز در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان در ساری، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این همایش با محوریت نخستین شهید روحانی کشور و نیز 375 شهید روحانی دیگر از استان درساری گفت: شهید ولی الله سلیمانی فرد از مبارزان فعال در دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی غرب استان به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بااشاره به اینکه در طول دوران دفاع مقدس روحانیون و طلاب در جبهه های جنگ تحمیلی حضور پرشوری داشتندافزود:امروز حوزه علمیه و روحانیان با الگوگیری ازشهیدان دردفاع از سرزمین اسلامی وارزش های دینی الهی می توانند ازتهاجم فرهنگی نفوذ دشمنان درداخل کشورجلوگیری کنند

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد : روحانیت دردوران جنگ تحمیلی وانقلاب اسلامی در 4عرصه جذب مردم،اعزام به جبهه‌هاوحضوردرآن،عرصه تبلیغ ورزم وفرماندهی حضورمؤثرداشتند.

وی برگزاری یادواره شهدای روحانی راتجدیدبیعت با آرمان‌های امام وشهدادانست و تصریح کرد : برگزاری یادواره شهدا سیره وروش شهدا را درجامعه زنده نگه داشته و به نسل های آینده منتقل می‌کند.

نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهیدسلیمانی را به عنوان شهید شاخص قشرطلاب مازندران معرفی و تصریح کرد: این شهید روحانی مبارز انقلاب بود که برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی داشت

شهید ولی الله سلیمانی فرد35 سال پیش به شهادت رسید و پیکر پاکش هنوز شناسایی نشده است.

در پایان این همایش از اسناد سه جلدی شهید ولی الله سلیمانی فرد شهید دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.