تبریز؛

اعلام آمادگی کمیته امداد آذربایجان شرقی برای جمع آوری نذورات مردم در آستانه اربعین حسینی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: مردم نیکوکار استان تاکنون 36 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان مساعدت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، دشتی با اعلام این خبر افزود: مردم نیکوکار استان در ماه محرم نذورات و احسان های خود اعم از غذای گرم،خشک و قربانی را به این نهاد تحویل دادند که در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی کمیته امداد استان آماده جمع آوری نذورات و احسانات مردم عزادار ابا عبدالله الحسین است.

دشتی با اشاره به اینکه طرح احسان حسینی توسط کمیته امداد در ماههای محرم و صفر اجرا می شود خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت معنوي در راستاي آمادگی روحی و روانی مومنین جهت خدمت به نیازمندان در ماه محرم و صفر،جهت دار نمودن نذورات مردمی با هدف رسانیدن نذورات به مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تبیین فرهنگ احسان مومنین به نیازمندان با لحاظ نمودن جایگاه ارزشی احسان حسینی از اهداف این طرح می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: شماره حساب 777 بانک ملی به منظور جذب نذورات مردم عزادار امام حسین(ع) در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: کمیته امداد ضمن تعامل هدفمند با هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد نسبت به جذب حاميان در قالب طرح های محسنین، طاها، اكرام نسبت به حامي‌يابي در بين عزاداران حسینی اقدام کرده است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.