مدیرکل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد گفت: برنامه های ۱۶ آذر در واحدهای این دانشگاه باید با مشارکت تشکل های دانشجویی و به دور از سیاسی شدن برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان علی قدمیاری در پنجمین نشست هماهنگی و پایش امور استانهای دانشگاه آزاد، نگاه عادلانه و متواضعانه را یکی از خواسته های تشکل ها دانست و گفت: بخشنامه ۱۶ آذر یک بخشنامه جامع است که این بخشنامه مبنای عمل ما در دانشگاه است اما متاسفانه بعضاً شاهد برخی برخوردهای شخصی و سلیقه ای با این بخشنامه هستیم.

وی با بیان اینکه تشکل ها باید یار روسا باشند نه بار آنها بیان داشت: تشکل های اسلامی دانشجویی می توانند در کارهای علمی، فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه ها مشارکت داشته باشند.

مدیرکل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد با بیان اینکه واحدها به منظور حضور در اجلاسیه آذرماه تشکل های قانونمند را معرفی کنند، گفت: این اجلاس با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و معاون اول رئیس جمهور ۱۴ تا ۱۶ آذرماه در تهران برگزار می شود.

قدمیاری همچنین در پایان از روسای واحدها خواست برنامه های ۱۶ آذر را با مشارکت تشکل ها برگزار و مانع از سیاسی شدن برنامه شوند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار