قزوین؛

برگزاری همایش بسیج فرهنگیان

همایش بزرگ اقتدار بسیج فرهنگیان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛فریدون همتی استاندار در این همایش به نقش بی بدیل فرهنگیان در تربیت فرزندان این مرزوبوم اشاره کرد و گفت : اگاهی،  بصیرت و ولایتمدار ی  بسیجیان فرهنگی  را در دوران انقلاب شاهد بوده ایم  که به گفته رهبر پشتوانه اصلی انقلاب بسجییان هستند .

همتی اضافه کرد : امروز انتظار داریم بسیجیان فرهنگی  با حاکم کردن تفکر بسیجی برای پیش بردن نظام و خدمت به ملت ، انسانهایی توانا ، دانا و دانشمندی را تربیت کنند .

وی ساختار جمهوری اسلامی را  ساختاری  دانست که برای همیشه قدرت پاسخگویی و شناخت دشمن را دارد .

سردار شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر ( عج ) هم در این همایش ، گفت : باید مراقب نفوذ دشمن در چهار حوزه  امنیتی ، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی باشیم .

سردار شاهرخی اضافه کرد :  به فرموده رهبری نفوذ فرهنگی  و سیاسی از نفوذ امنیتی نگران کننده تر است  چرا که حربه امروز دشمن جنگ نرم است .

وی افزود : راهبرد امریکا مهار دنیای اسلام است و معتقد است نباید به ایران اجازه داد که در منطقه الگو شود .

سردارشاهرخی گفت : امریکا بر این باور است جهان اسلام با مظاهر سیاسی و اعتقادی غرب مشکل دارد اما مظاهر علمی غرب برای جهان اسلام جذابیت دارد و به همین دلیل با شناسایی و سرما یه گذاری بر روی نخبگان می خواهد دانشجو یان را با تفکرات غربی و ضد انقلابی ، پرورش دهد و در واقع رهبران اینده جوامع اسلامی را تربیت کند .

وی گسترش زبان انگلیسی  را از دیگر راههای نفوذ غرب در جهان اسلام و ایران بیان کرد .

سردار شاهرخی  نقطه قوت انقلاب اسلامی در تفکرات و فرهنگ اسلامی مردم دانست و گفت : دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند با ابزار فیزیکی نمی توانند با انقلاب اسلامی مقابله کنند بنابراین  شیوه ی خود را به شیوه ی مقابله فرهنگی تبدیل کردند .

وی افزود : این شیوه ی  دشمن ، تکلیف سردمداران و مسوولین فرهنگی جامعه را سنگین می کند که مواظب تحکیم پایه های اعتقادی مردم باشند .

شاهرخی اضافه کرد: با تعمیق باورها و ارزشها  می توان ، نقشه جدید دشمن ، « تهاجم فرهنگی » را خنثی کرد .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.