لغو اردوی برون مرزی دوچرخه سواران باعث شد تا تمرینات آنها به داخل کشور انتقال یابد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اردوی برون مرزی که مقرر شده بود در هند برگزار شود به دلیل، مشکل دادن روادیدها از طرف دولت هند لغو شد و به زودی رکابزنان به کشور باز می گردند تا این کمپ در اهواز برگزار شود زیرا آب و هوای شهر اهواز مساعد است و از طرفی دارای پیست مناسب برای تمرینات وجود دارد.
 
در این خصوص مصاحبه‌ای با رئیس فدراسیون دوچرخه سواریT خسرو قمری انجام دادیم که وی در این خصوص گفت: با توجه به صادر نشدن ویزای دوچرخه سواران از سوی دولت هند و مناسب نبودن پیست این کشور اردوها را به اهواز منتقل کردیم زیرا آب و هوای مناسب در پیست وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: برنامه‌ای با نام یادواره شهدا به زودی برگزار خواهیم کرد که اطلاعات آن را جمع آوری کرده‌ایم تا از هر استان 5 قاری ورزشکار دعوت می شوند.
 
قمری افزود: همچنین از خانواده‌های شهدای دوچرخه سوار و خانواده دوچرخه سوارانی که حین تمرین و مسابقه دچار فوت شده‌اند نیز تقدیر به عمل می آید.
 
وی تاکید کرد: این برنامه کار نوینی است که برای اولین بار انجام می شود و تا دهه فجر اجرا خواهد شد.
 
وی در خصوص مربی کوهستان و نتایج قراردادی که با او بسته‌اند، خاطر نشان کرد: با مربی کوهستان به نتیجه رسیدیم، تنها در یک جلسه فنی از او باید در وزارت ورزش و جوانان دفاع کنیم و امروز نیز ملاقاتی با اسپانسری که برای حق‌الزحمه این مربی کمک می کند خواهیم داشت تا وضعیت روشن تر شود.
 
وی تاکید کرد: هزینه قرارداد این مربی کوهستان ماهیانه 2700 دلار در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار