نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برضرورت بزرگداشت باشکوه مناسبت های تاریخ انقلاب در آذربایجان شرقی در این استان تاکید کرد .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از تبریز؛آیت الله مجتهد شبستری دردیدار مدیران و روسای دستگاههای اجرائی وادارات استان، با اشاره به مناسبت های سرنوشت ساز تاریخ انقلاب بزرگداشت آنها را برای تداوم آرمانهای انقلاب اسلامی ضروری دانست .

وی ازاستقلال وآزادی به عنوان بزرگترین نعمت خداوند برای کشورو ملت ایران یاد کرد و افزود: عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون انقلاب اسلامی است و مقایسه وضع موجود جامعه در قبل و بعد ازانقلاب در زمینه های فرهنگی وسیاسی نشان می دهد انقلاب ما رویداد معمولی نبود و باید همیشه زنده نگه داشته شود و مراسم یوم الله دهه فجر باید هرساله باشکوهتر از سال قبل برگزار شود.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به انتخابات آینده مجلس نیز گفت: حضور گسترده مردم در زمانهای سرنوشت ساز نظام نمایش قدرت درمقابل بیگانان و تجدید بیت با آرمانهای امام (ره) و شهیدان است که مردم با بصیرت وآگاه امسال نیزبا شرکت خود در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی همدل وهمزبان هستند.

 نماینده ولی فقیه دراستان همچنین با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال ، یادآور شد: مساله برجام موضوعی است که برخی آن را طور دیگری بیان می کنند اما برخی افراد داخلی و خارجی اعتقاد دارند که مقابله ایران با آمریکا دیگر از بین رفته اما نتیجه این تفکر سلطه مجدد آمریکاست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: برنامه فرهنگی همایش بصیرت افزایی در9 دی برگزار می شود.

حجت الاسلام تقی زاده گفت: امیدآفرینی، دشمن شناسی، همدلی و همزبانی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از جمله دیگری محورهای فرهنگی در برنامه های دهه فجر، هشتم و نهم دی امسال است.

وی همچنین از تشکیل 22 کمیته در ستاد گرامیداشت دهه فجرانقلاب اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.