مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به تأمین اعتبار برای اجرای فاز دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی چناران تاکید کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، صالحی به سرعت توسعه شهرک صنعتی چناران اشاره کردو گفت : تصفیه خانه شهرک صنعتی یکی از مدرن ترین تصفیه خانه هایی است که بصورت مستمر خروجی آن از طریق سامانه رصد میشود.

وی با اشاره به گسترش روز افزون این شهرک صنعتی اظهار داشت : بی شک با افزایش استقرار واحد های صنعتی جدید در این شهرک، تصفیه خانه فعلی جوابگوی نیازها نخواهد بود.

صالحی افزود : اجرای فاز دوم تصفیه خانه مستلزم تخصیص اعتبار لازم است که امیدوارم با توجه به موقعیت خاص شهرک و قرارگرفتن آن روی سفره های تأمین آب شرب، این اعتبار اجرایی شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، حفظ زیست بوم را یک مفهوم جهانی عنوان کرد و با اشاره به برخی تعهدات بین المللی کشور و ابلاغ سیاست های کلی محیط زیست از سوی مقام معظم رهبری اظهار امیدواری کرد: با مدیریت یکپارچه زیست محیطی و پایش مستمر و دایم از یک سو و عمل به تعهد کاهش CO2 از سوی صنایع بتوانیم به تعهدات بین المللی عمل کنیم.

پرویزیان فرماندار چناران هم با اشاره به اجرای فاز های 2و3 توسعه شهرک صنعتی چناران گفت : شهرک صنعتی چناران بعنوان بزرگترین شهر صنعتی شرق کشور است که با توجه به موقعیت خاص آن در پی استقرار صنایع پاک در آن هستیم .

در سفر یک روزه مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی وی ازمجموعه های صنعتی خط تولید مدادهای رنگی با استفاده از کاغذ باطله و روزنامه،نقاط پیشنهادی احداث کشتارگاه صنعتی و نیز آرامستان مشترک بین چناران و گلبهار،کارخانه خمیر مایه رضوی بازدید واز نزدیک درجریان اقدامات این مجموعه های تولیدی در راستای کاهش آلایندگی های زیست محیطی قرا گرفت .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.