اردوی تیم ملی هاکی زیر 25 ساله های ایران با حضور 22 بازیکن، از بیست و هشتم آبان ماه در مهدیشهر استان سمنان، برای آمادگی بیشتر در مسابقات روسیه آغاز شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا بخارایی روز سه شنبه در جریان بازدید از اردوی تیم ملی زیر 25 سال کشور در مهدیشهر گفت: مسابقات بین المللی هاکی روسیه یازدهم تا سیزدهم آذر 94 با شرکت تیم های ملی هاکی کشورهای روسیه، ایران، بلاروس، اوکراین، قطر، قزاقستان و دو تیم باشگاهی دیناموی مسکو و مینسک بلاروس، در مسکو برگزار می شود .

وی خاطرنشان کرد : 70 درصد بازیکنان تیم ملی زیر 25 ساله های ایران، از جوانان منتخب دور رفت لیگ هاکی امسال هستند.

وی یادآور شد : با توجه به این که اردوی آمادگی تیم ملی پس از پایان بازی های دور رفت لیگ آغاز شد، بازیکنان با شر ایط مناسب به این اردوی 10 روزه آمدند و در مسابقات روسیه نیز می توانند با آمادگی کامل حاضر شوند.

وی تاکید کرد : جوان گرایی و کشف استعدادهای جدید هاکی برای بانوان نیز انجام می شود و اردوی تیم ملی بانوان زیر 27 سال کشور نیز در قائمشهر مازندران آغاز شده است.

دبیر فدراسیون هاکی از استمرار بازی های لیگ هاکی بانوان و آقایان پس از رقابت های بین المللی روسیه خبر داد و گفت : دور رفت لیگ بانوان و آقایان هر یک با 13 تیم به پایان رسیده است و دور برگشت از ابتدای دی ماه آغاز می شود.

ایران قهرمان دوره گذشته مسابقات جهانی روسیه بوده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار