پیشرفت در هر حوزه‌ای فراگیری به قاعده طراحی است

ملیکا حسینی هنرمند جوان نقاش که چندی پیش در یک نمایشگاه گروهی در نگارخانه بهزاد شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طراحی اولین چیزی است که هر کس برای ورود به حوزه نقاشی باید آن را فراگیرد طراحی پایه تمام هنرها است و پیشرفت در هر تکنیکی مستلزم طراحی قوی است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه چند سالی است تکنیک آبرنگ را برای کار کردن برگزیده‌ام فکر می‌کنم نقاشی کشیدن این شیوه تا حد زیادی به درصد هنرمند بستگی دارد آبرنگ به واسطه رهایی که دارد با سایر تکنیک‌ها فرق می‌کند نمی‌تواند در آن کار کند.
 
حسینی خاطرنشان کرد: برخی از هنرمندان به دنبال ساخت و ساز رنگ هستند و می‌خواهند روی بوم با ترکیب کردن رنگ‌ها ساخت و ساز را انجام دهند حال آنکه زیبایی آبرنگ به همان رهایی است و باید به شیوه خود اجرا گردد.
 
وی تصریح کرد: همه سبک‌ها با آبرنگ قابل اجرا است و تنها چیزی که باید به آن توجه کرد همان ترکیب‌ رنگ‌های این تکنیک است که نباید از آن غافل شد به لحاظ زمانی نیز وقتی آبرنگ با سایر تکنیک‌ها مثل میکس مدیا تلفیق شود قطعا بیشتر طول خواهد کشید اما ابعاد تابلو هم در این مورد مهم است.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.