به مناسبت هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج خواهران ریحانةالنبی (س) روستای آرشت بخش کوهین افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین ؛ فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین : فعالیت بسیج در عرصه‌های مختلف، ضامن بقای نظام و انقلاب است که باید این فعالیت‌ها و بسیجیان را حمایت و تقویت کنیم.

محرمعلی والدی تصریح کرد: بی‌تردید این گونه پایگاه‌ها می‌تواند در گردهم جمع شدن اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برای رسیدن به سعادت حقیقی و آرمان‌های جامعه‌ای اسلامی و انقلابی و بیان حقیقت‌های انقلاب، منویات رهبری، سبک زندگی اسلامی و فراهم ساختن جایگاهی برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومت تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی به عنوان عامل بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی است و رسالت بسیجیان در حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی بسیار مهم است گفت: در این برهه از زمان، تنها تفکر بسیجی است که می‌تواند موفق باشد زیرا در این تفکر، سکون و بی‌تفاوتی معنایی ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین خاطرنشان کرد: وجود بسیج در هر جا موجب تغییر و تحول و همچنین رشد فرهنگی و اجتماعی می‌شود و امیدواریم که در این هفته مبارک بتوانیم این زمینه را ایجاد کنیم.

والدی یادآور شد: امروز بسیج بازوی توانمند ولایت و چاره‌ساز بحران‌های بزرگ است همچنان که برکات وجود بسیج در سال‌های پس از انقلاب نه تنها در داخل که در سطح منطقه قابل رویت است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.