‌برانکو ‌ایوانکویچ ‌سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دوست داریم به صدر جدول برسیم و برای ان هم تلاش می‌کنیم حال دیگران بخواهند نام این را بیماری بگذارند.

برانکو: اشتباهات داوری صدر جدول را از ما گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو بیان کرد: به هر حال تمام هدفمان را برای قهرمانی می‌گذاریم و تلاشمان را برای این کار انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: ما قصد ارائه بازی تهاجمی را داریم و این قضیه باعث می‌شود که تیم مقابلمان خطا کند. نیمکت خوبی داریم که همه بیست بازیکنمان می‌توانند مثمر ثمر باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: در بازی با ذوب‌اهن ما بدون سه ملی پوشمان بازی کردیم و با وجود مصدومیت حاتمی و اخراج بازیکنمان بقیه تلاششان را انجام دادند و حتی ما توانایی برد هم داشتیم که متأسفانه این کار صورت نگرفت.

سر مربی پرسپولیس عنوان کرد: ما رؤیای قهرمانی را داریم و برای قهرمانی می‌جنگیم چون به بازیکنانمان ایمان داریم.

وی درباره این که اگر اشتباهات داوری نبود جایگاه این تیم کجا بود بیان کرد: من فکر می‌کنم اگر اشتباهات داوری وجود نداشت اکنون ما در صدر جدول بودیم اما متأسفانه هم اکنون در رتبه هفتم قرار داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره حریف بعدی این تیم گفت: چیدمان بازی‌ها به این شکل است که نفت درسه هفته متوالی با سه تیم بزرگ بازی داشته باشد. همه تیم ها با هم بازی می‌کنند به هر حال برای اول شدن باید جنگید.

نفت تهران سال گذشته به قهرمانی نزدیک بود و حتی در فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا حضور داشت این نشان می‌دهد که کیفیت این تیم بالاست. طبیعی است بازی سختی در انتظار ماست.

وی درمورد وضعیت جذب بازیکن بیان کرد: ما نمی‌توانیم در فصل نقل و انتقالات بازیکن بهتری را اضافه کنیم چراکه بازیکنان خوب ما در تیم های دیگر حضور و قرارداد دارند. بازیکنان خارجی هم به سختی در این فصل پیدا می‌شوند.

برانکو درمورد مهاجمان زهر دار نفت تهران و خط دفاع ضعیف پرسپولیس گفت: شما چگونه به این نتیجه رسیدید که خط دفاع ما خوب عمل نکرده است. تیم هایی همچون استقلال اهواز، ذوب آهن و ملوان به سختی شانس گلزنی مقابل تیم ما را داشتند. تیم استقلال تهران هم یکبار حمله کرد و به گل رسید.

همچنین 5گلی که دریافت کردیم خودمان به خودمان زدیم( با خنده). به هر حال با نظر شما درمورد دفاع ضعیف موافق نیستم اما قبول دارم مهاجمان نفت زهردار هستند.

وی درمورد ناراحتی‌اش نسبت به افشای ترکیب تیم قبل از بازی گفت: من نمی‌دانم آن متن به شکل بوده است که برخی از افراد برداشت این چنینی داشتند. من بیان کردم وقتی مسائل نقل و انتقالات در میان است همه باشگاه ها به این مسئله به عنوان موضوعات سری نگاه می‌کنند. وقتی نقل و انتقالات انجام شد باید رسانه‌ای شود.

طبیعی است که همه دوست دارند این خبرها را بدانند. زمانی که در ‌دیناموکیف بودم بازیکنی که قصد انتقال به آرسنال را داشت فقط من و مسئولان آرسنال می‌دانستند. آرسنالی‌ها گفته بودند کسی خبردار شود این انتقال منتفی است.

برانکو در مورد وضعیت یک جای خالی در این تیم گفت: ما در این مورد ابتدای فصل صحبت کردیم. یک دروازه بان نیاز داریم اما بهتر از سوشا نمی‌توانیم پیدا کنیم. در هر حال ما یک دروازه بان نیاز داریم که وقتی سوشا نبود جای وی را پر کند.

با وجود قدیمی‌پور باید ببینیم نیاز به جذب گلر داریم یا نه! ایمان صادقی 5روزقبل از شروع لیگ به تیم پیوست و طبیعی بود که عملکرد خوبی نداشته باشد، اما بازی به بازی بهتر می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: مرتضی قدیمی‌پور بازی با ذوب آهن اشتباه کرد. وی اولین بازی بود که در درون دروازه قرار می‌گرفت.ما مداوم عملکرد بازیکنان را آنالیز می‌کنیم تا مشکلات تیم را پیدا کنیم. درنهایت یکی دو نفر به ترکیب تیممان اضافه می‌کنیم.

وی در رابطه با رکورد نباختن پرسپولیس از 25شهریور تا کنون بیان کرد: هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، قول میدهم از ساختمان به پایین بیفتم ولی این قول را نمیدهم که قهرمان شویم.

همچنین قول کیفیت بازی بهتر را می‌دهمو روزبه روز بهتر شویم تا جایگاهمان را در جدول ارتقاء دهیم.

آیا کسی می‌تواند در فوتبال قول دهد؟ ما برابر ذوب آهن بهتربودیم اما باختیم. فوتبال را نمی‌شود پیش بینی کرد.

برانکو در پایان خاطرنشان کرد : ما در بازی‌های آینده جای هیچ اشتباهی نداریم و با قدرت پا به این مسابقات می‌گذاریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار