بی طرفی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم آذربایجان شرقی در انتخابات از اولویت های مهم مجریان انتخابات در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر ، گفت: بی طرفی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات از اولویت های مهم مجریان انتخابات در استان آذربایجان شرقی است.

شبستری گفت: انتخابات در کشور از سوی دوست و دشمن رصد می شود، بنابراین باید با برنامه ریزی های مناسب زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی، افزود: صیانت از آرای مردم یکی از اولویت های ا دولت ومسئولان آذربایجان شرقی است، واز مسئولان و مجریان انتخابات انتظار می رود بدون حمایت از افراد و گروه های خاصی، به فکر برگزاری انتخابات سالم، آرام و بدور از هر حاشیه ای باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: مدیران ادارات اگر به دنبال حمایت از کاندیدایی فعالیت کنند، جایی در مدیریت ندارند و اگر چنین افرادی مشاهده شد باید کنار گذاشته شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی، در رابطه با کاندیداهای احتمالی انتخابات 7 اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: طبق گزارش های رسیده بیش از 320 نفر در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و در شهرستان اهر نیز 25 نفر اعلام آمادگی کرده اند که از اینها و سایر کاندیداهای احتمالی انتظار داریم در محافل و سخنرانی ها قوانین انتخاباتی را رعایت کنند چرا که رفتار و حرف های آنها رصد می شود.
 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.