معاون حقوقی و امور پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به افت اعتبارات باید بر جذب بخش خصوصی اهتمام ویژه داشته باشیم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیر رضا خادم  گفت: بودجه ورزش کشور نسبت به سال‌های گذشته افت بسیار فاحشی داشته و این مهم می‌طلبد استانها در موضوع دخیل کردن بخش خصوصی تلاش بیشتری انجام دهند.

وی افزود: افت منابع مالی وزارت ورزش و جوانان به حدی بوده که 13 هزار هیات ورزشی سراسر کشور سالیانه 250 هزار تومان از ما دریافتی دارند که این مبلغ قابل گفتن هم نیست.

خادم ادامه داد: باید به سمتی برویم که فضا برای ورود بخش خصوصی ساده‌تر از قبل ایجاد شود، نیاز امروز ورزش همکاری و دخالت این بخش است که امیدوارم مدیران کل با در نظر گرفتن امتیازات بخش خصوصی، بستر لازم را فراهم کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه به بخش خصوصی، اظهارکرد: بخش خصوصی یکی از بزرگترین فرصت‌هایی است که می‌تواند با کمک به ورزش و جوانان موجبات رشد و توسعه را سرعت بخشد.

وی ادامه داد: حقیقت این است که منابع مالی وزارت ورزش و جوانان بسیار محدود است که این امر لزوم ایجاد شرایط برای حضور بخش خصوصی در ورزش را پر رنگ تر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار