مسابقات لیگ دسته اول بزودی آغاز می شود ولی هنوز تکلیف بسیاری از تیم ها مشخص نیست.

 به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بحث لیگ دسته اول فوتسال کشور که به مانند هرساله حواشی فراوانی در پیش داشت،امسال داغ تر از گذشته دنبال می شود.
 
با توجه به اینکه قرار است دوازده روز دیگر مسابقات لیگ دسته اول شروع شود،هنوز تکلیف اینکه تعداد تیم ها به کجا خواهد رسید مشخص نیست.
 
 بازگشت امتیاز کشاورز قزوین
 
تیم کشاورز قزوین که به دلیل مشکلات مالی دیگر قادر به تیمداری نبود،دست فروش تیم خود زد تا ساوه ۲ نماینده در لیگ دسته اول داشته باشد.
 
اما حالا خبر رسیده است که مسئولین این استان مانع فروش امتیاز کشاورز شده اند و در تدارک مهیا کردن شرایط تیمداری برای این باشگاه هستند
 
تکلیف سن ایچ ساوه چه می شود؟
 
سن ایچی ها که با هدایت رضا کردی دو هفته ای است که تمرینات خود را شروع کردند،پس از اینکه در دریافت امتیاز کشاورز ناموفق شدند،به سراغ فدراسیون فوتبال رفته و با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر صاحب امتیاز در لیگ دسته اول شوند!
 
حالا با افزایش تیم های یاران جوان بندرعباس،شهرداری نکاء و سن ایچ ساوه تعداد تیم ها به ۱۹ تیم رسیده است که باید دید مسئولین چه برنامه ای برای گروه بندی مسابقات در پیش خواهند گرفت.
 
فطعا در این بین تیم هایی هستند که با این افزایش بی برنامه تیم ها از سوی کمیته فوتسال، اعتراض خواهند داشت چرا که چهار هفته بیشتر باید به مصاف رقیبان بروند و در برنامه ریزی های آن ها اختلال پیش خواهد آمد.
 
گویا قرار است روز شنبه جلسه ای برای روشن شدن وضعیت لیگ دسته اول برگزار شود و احتمالا قرعه کشی مسابقات دوباره برگزار شود و بازهم زمان شروع مسابقات لیگ دسته اول به تعویق خواهد افتاد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار