دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: معضلات معیشتی و اقتصادی مهمترین تهدید داخلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی شمخانی در جلسه شورای اداری استان کرمان، افزود: اقتصاد کشور در سه زمینه ساختاری، سیاستی و تحریم ها دچار مشکل شده که خوشبختانه مسئله تحریم ها در حال برطرف شدن است اما باید برای حل مشکلات ساختاری و سیاستی تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی فساد اقتصادی را علت اصلی معضل معیشت، بیکاری، تورم، رکود وکاهش نرخ رشد اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: تنها بیان اقتصاد مقاومتی کافی نیست بلکه باید با اجرای دستور العمل های اقتصاد مقاومتی همه در حوزه های مختلف تلاش کنند و با حداقل امکانات، بهره وری را افزایش دهند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: تجلیل از خون شهدا و بسیجیان باید به گونه ای باشد که آنها را الگو قرار دهیم تا پایه های انقلاب سست نشود.

وی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نیز  اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار ستون اصلی این دو انتخابات است و همه ی ما مسئولیم تا انتخابات امسال را با وحدت، همدلی و مشارکت گسترده برگزار کنیم.

شمخانی از آسیب های اجتماعی مانند: طلاق، سرقت، اعتیاد و مواد مخدر سخن گفت وافزود: اگرفرهنگ کار و تلاش توسعه یابد آمار ناهنجاری ها هم کاهش می یابد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.